דברים מעניינים בעקבות אישור ההסכם של CVC והלה ליגה

כמה דברים מעניינים ברדיו מארקה בעקבות אישור ההסכם עם CVC אמש:

◀️ אצל חלק מהמועדונים שהצביעו בעד ההסכם עם CVC, ההצבעה נעשתה בלב כבד. גורמים בהנהלות שם הסבירו שהם היו חייבים את לקבל את ההסכם בשביל לקבל אישור לרשום שחקנים חדשים, לעמוד בפייר פליי ולתקן חלק מחובות הקורונה העצומים שלהם.

◀️ במסדרונות של הכנס אתמול חלק ביקרו את העובדה שנשיא הליגה נפגש עם לאפורטה לפני כמה שבועות והודה בעקיפין שהוא מוכן לכופף את החוקים בשביל לרשום את מסי אם ברצלונה תצביע בעד ההסכם.

◀️ יש ראשי מועדונים שהצטערו על העזיבה של מסי, אבל במקביל אמרו שהליגה תהיה יותר שיויונית (אתלטיקו? 🤔).

◀️ כמו שציינו לפני כמה ימים, טבאס לא הראה דאגה מהעזיבה של מסי ובונה על כוכב אחר שיגיע במקומו ויככב בקמפיינים הבאים של הלה ליגה.

◀️ מתיאו אלמאן, שייצג את ברצלונה אתמול בכנס, מיעט לדבר עם טבאס. בבארסה יש זעם על ההתנהלות שלו בחודשים האחרונים. גם מחוסר הגמישות בעיתות קורונה וגם והפיתיון עם CVC שלדעתם נוצר אצל גורמים גבוהים מטבאס: “זה הסכם שהגיע בתזמון מפתיע. הסכמים מהסוג הזה צריכים להגיע במהלך עונה ולאפשר למועדונים מרווח זמן מכובד כדי לדבר עליו”.
______________________

בכל מקרה ללאפורטה יש דבר או שניים ללמוד מההסבר הרשמי של בילבאו נגד ההסכם עם CVC וכמה חאבייר טבאס חלקלק. הנה אמ;לק.

◀️ אנחנו רואים באופן חיובי את הרצון לנצל את הכוח של הליגה הספרדית כמותג אבל לאורך כל הדרך לא הוצעו לנו הסברים, מי המעורבים בעניין ומעל הכל לא הוצגו תחזיות וסיכונים בכלל.

◀️ כמועדון בבעלות של אוהדים (כמו בארסה ומדריד), אנחנו לא יכולים להסכים לדברים בלי להעלות את הדבר להצבעה אצל האוהדים באסיפה מסודרת.

◀️ אנחנו מסתכלים אסטרטגית לטווח הארוך ולא לטווח הקצר

◀️ אסור לשכוח שההסכם הזה נחת בהפתעה והצבעה עליו ב-12 באוגוסט, שעות לפני המחזור הראשון ו-19 ימים לפני סגירת מועד ההעברות. הסכם ל-50 שנים לא יכול לצוץ משום מקום *בשביל להלחיץ את המועדונים* ובלי היכולת לבצע בו שינוים.

◀️ הלה ליגה מתפארת ב 2.7 מיליארד יורו השקעה אבל לא מציינת ש CVC תחזיר את ההשקעה שלה תוך 10 שנים והמועדונים יצטרכו 50 שנים. ההסכם מראה חוסר גמישות מצד המשקיעים ומשעבד נכס שלנו עם סיכון עצום.

◀️ הלה ליגה סירבה לאפשרות לכל מועדון לנהל מו”מ באופן עצמאי ולהשוות הצעות ממשקיעים אחרים

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו