Featured Video Play Icon

האמת בפרשת המיסים של מסי

הטבלה הבאה מסכמת בצורה תמציתית מה לא בסדר ביחס של ספרד כלפי מסי:

חשוב לציין שבמקרה של כריסטינה, פרליטת המדינה מרתה סילבה דלה פוארטה המליצה לסגור את התיק מחוסר ראיות (כן, כן), אולם ארגון בשם ״ידיים נקיות״ בראשות מיגל ברנד עתר לבית המשפט והקייס הזה נמשך.

מסי, מסצ׳ראנו, קסיאס, דוד וייה, נדאל וצאבי אלונסו עשו את אותה עבירה: לא שילמו מס על זכויות תדמית. העבירה המיוחסת למסי נעשתה בין השנים 2007 ל 2009. ב 2007 הוא היה בן 19, מי שחושב שהוא היה עבריין מיסים מדופלם בגיל שכזה הוא אידיוט ותו לא.

הטעות של משפחת מסי הייתה לבחור באופציה הראשונה של יועצי המס שהעמיד לרשותם המועדון, בלי סקר מקדים.

במקרה של קסיאס וצאבי אלונסו, רשות המיסים קבעה שמדובר ב״חוסר הבנה״ והשחקנים שילמו את המס פלוס ריבית של 2.5 מיליון יורו במקרה של קסיאס ו 6 מיליון יורו במקרה של אלונסו. דוד וייה שילם 3 מיליון יורו.

מוריניו נענש בריבית פלוס קנס.

מסי נקבע כחף מפשע על ידי התובעת הראשית של ראשות המיסים, ראקל אמאדו ומנכ״ל רשות המיסים לשעבר איגנסיו רואיס אמר שמסי הוא קורבן של חוסר הבנה. רק במקרה של מסי ומסצ׳ראנו המדינה החליטה להתערב במקום להגיע לפשרה עם רשות המיסים.

רק במקרה של מסי התובעת מרתה סילבה דה לה פוארטה, החברה של פלורנטינו (כיהנה בדירקטוריון של ריאל מדריד בין השנים 2000-2006 והייתה בכירה באחת מהחברות שלו), דרשה ממסי להעיד בבית המשפט למרות שהתובע מטעם רשות המיסים אמרו שהוא חף מפשע ואין בזה צורך.

עכשיו שיהיה ברור: מסי צריך לשלם מיסים כמו כל אחד, אבל יש שחקנים שהם חביבי הממשל, ויש שחקנים שהם ״זרים״, ועוד משחקים עבור היריבה המושבעת של הקבוצה של המדינה. יש דרג ויש זרג.

וזה לא נגמר,

 

מריו מסה מפרקליטות המדינה הספרדית, הכלכלב של מרתה דלה פוארטה, ועבד של פלורנטינו, כינה לפני חודש את מסי בשם התואר ״קאפו״, מנהיג מאפיה לא פחות ולא יותר

ביולי הוא קיבל קידום ועבר ל… רשות המיסים הספרדית.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו