הדברים המאוד מעניינים של פיקה אחרי הארכת החוזה

פיקה: “אני שמח מאוד לחגוג את הארכת החוזה שלי. אני מקווה שזאת לא הפעם האחרונה. בארסה היא הבית שלי, ככה אני מרגיש כלפי המועדון”.

“אני לא רוצה ללבוש שום חולצה אחרת. אני משחק כדורגל כדי וכי אני משחק בבארסה. אין לי מוטיבציה לשום מקום אחר. אם לא הייתי לובש את החולצה הזאת והייתי במועדון אחר, הייתי מוותר ופורש”.

“תמיד ראיתי את עצמי כקפטן. זה כאב לי שלא נבחרתי לאחד מהקפטנים בזמנו (מסצ’ה נבחר להיות רביעי). עכשיו אני מסתכל על זה בצורה שונה. אני שחקן שונה, לפעמים יש לי דעות ׳חזקות׳ יותר או שאני עושה יותר רעש ממה שאני צריך. אני אבין אם חדר ההלבשה מעדיף סוג אחר של קפטן”.

“אתם נותנים יותר מדי חשיבות לעניין הקפטן הזה. לכל אחד מאיתנו יש תפקיד בחדר ההלבשה, אני אמשיך להיות מי שאני בלי קשר לאם אני קפטן או לא. אנחנו בסה”כ מדברים על הקפטן הרביעי, זה לא עד כדי כך חשוב”.

“אני מנסה לשמש דוגמה. אני מודה, יש היבטים בהם אני לא כזה. אני לא מצטער, אני לא מסתיר את זה. לכל אחד מאיתנו יש את הטעויות שלו, רק שחלק מסתירים אותן בצורה טובה יותר. זה ברור שאני צריך להשתפר בדברים מסוימים, אבל זה תהליך בלתי נגמר”.

“בוודאות אפרוש מהנבחרת אחרי המונדיאל הקרוב. יש שלבים בחיים שבהם – בשל ענייני מוטיבציה או הרצון להתרכז בדברים אחרים – אתה רוצה להיפרד ולסיים את זה יפה, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר עם גביע העולם. הנבחרת נתנה לי הכל”.

“לא, אני לא מתחרט על האמירה שלי על אספניול מקורניאה, אבל היום זה לא הזמן לדבר על כך. ביום ראשון נחזור לשם, כבר אתן לכם כותרות אחרי המשחק”.

“אני לא אומר את זה כדי לעצבן אותם, רק הצבתי עובדה. אספניול היא מקורניאה”.

עתיד בפוליטיקה או כנשיא בארסה? “פוליטיקאים לא באמת מביעים את דעותיהם על דברים, אז אני לא רואה את עצמי עושה זאת בשלב מסוים. ואם אהפוך לנשיא בארסה, אני לא אהיה נשיא רגיל, אלא יוצא דופן ולא טיפוסי”.

“מה שרציתי לפני הבחירות בקטלוניה היה שיכבדו את התוצאות, זה לא קרה”.

הזיכרון הטוב ביותר שלי כאן? “העובדה שתמיד נלחמתי על תארים עד הסוף. אני מקווה שזה יישאר ככה עד שאפרוש. אני רוצה לפרוש כאן. זו בארסה או כלום”.

“שחקני כדורגל בדרך כלל עושים מעברים רבים. אם אתה לא מוצא את מקומך, אתה תמיד עובר מקבוצה אחת לקבוצה הבאה. הייתי בר מזל מהבחינה הזאת. יש רק מעט מאוד שחקנים שיכולים להגיד את זה. אני שמח מאוד”.

על הכמות הנמוכה ביציעים: “ככל שהעונה תתקדם אני בטוח שיותר ויותר אנשים יגיעו לאצטדיון. לפעמים הלו”ז לא מושלם וזה קשה לאנשים להגיע. אני משוכנע שברגעים החשובים ביותר הם כבר יגיבו”.

על שחקני הלה מאסיה שעוזבים: “מנקודת מבט של כדורגלן, צריך אומץ כדי לקחת את ההחלטה הזאת. להחליט להיות מקצוען זה אתגר. זה מהלך אמיץ לעזוב ולהתמודד עם הבעיות של המקצוענות. יש מעט מאוד שהמועדון יכול לעשות כשמשלמים את סעיף השחרור”.

“אם יש דבר אחד ספציפי שעזר לנו להשיג ולזכות בהכל – זה ליאו. אנחנו רק מנסים לעזור לו. זכינו בהמון דברים ואנחנו גאים מאוד בעבודה שעשינו. מי שמגלם את העידן המוצלח הזה הוא ליאו. אנחנו רק הולכים אחריו. היה לנו דור גדול של שחקנים שיותירו אחריהם מורשת”.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו