היום לפני 13 שנים, רונאלדיניו חותם בבארסה

זה קרה ביום שבת, ה-19 ביולי 2003.

רונאלדיניו היה בכותרות של העיתונים בברצלונה עוד לפני כן בזכות הקשרים של סנדרו רוסיי בברזיל, אבל ההחתמה הזאת הפתיעה את כולם. היא הפתיעה בגלל ש-4 ימים לפני כן, ב-15 ביולי, לכמעט כולם היה ברור שרונאלדיניו יצטרף לאלופת אנגליה מנצ׳סטר יונייטד ולפרויקט החדש-ישן של אלכס פרגוסון, הם כבר סיכמו עם רוברט אסיס, האח והסוכן של דיניו בטלפון, אבל אז הכל קרס.

יונייטד הציעה 26 מיליון יורו על רונאלדיניו, אבל כללה בסכום הזה שווי מעבר של פביאן ברטז המצורע לפאריס סן ז׳רמן. הפריזאים לא אהבו את ההצעה וגם טענו שהאנשים של היונייטד ניהלו מו״מ עם השחקן עוד לפני שניגשו להציע עליו הצעה. אז הם דחו אותה.

ביום חמישי, ה-17 ביולי, אלכס פרגוסון טס לפאריס בניסיון אחרון לשכנע את הצרפתים לקבל את ההצעה על דיניו, אבל הם סירבו. ברב חוצפתה, מנצ׳סטר יונייטד הציבה דדליין לפאריס סן ז׳רמן להשיב בחיוב או בשלילה על העסקה עד ליום שישי בערב.

בטיימינג מושלם, ז׳ואן לאפורטה שלח את סנדרו רוסיי על המטוס באותו יום ולמחרת סנדרוסקו חזר עם השלל ביד: רונאלדיניו הסכים להשתתף בפרויקט החדש של רייקארד, אבל מה שלא פחות קסם לו היו השמש, החופים והמועדונים.

25 מיליון יורו בארסה שילמה על רונאלדיניו, במה שבוודאי נחשבת לאחת העסקאות המוצלחות ביותר בהיסטוריה שלה.

רונאלדיניו בבדיקות הרפואיות

רונאלדיניו ערך את הבדיקות הרפואיות ביום ראשון, ה-20 ביולי, ולמחרת הוצג בפני 60 אלף אוהדים בקאמפ נואו.

השאר, היסטוריה כמו שאומרים, או רואים:

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו