סרט על אינייסטה

המיטב מהסרט החדש על אינייסטה

היום יצא לאור ב Rakuten TV הסרט על אינייסטה. ממה שהבנו, יש כוונה של מספר גופי שידור בישראל לשדר את הסרט ולתרגם אותו לעברית.

הנה חלק מההילייטס של הסרט:

⬅️ המשבר והדיכאון

אבא חוסה אנטוניו: ״הוא התנהג מוזר, הלך לישון מוקדם מאוד, לא אכל. הוא רצה לישון לידי, אמר שהוא לא מרגיש טוב. הרמתי טלפון לפרה גווארדיולה, אח של, אמרנו שאנחנו צריכים לעשות הכל כדי להוציא אותו ממה שנראה כמו בור ללא תחתית״.

פיקה: ״זה קרה אחרי הגמר ברומא. בגלל שאנדרס הוא אנדרס, לא הבנו את גודל המכה. אנחנו אומרים בדיעבד שהיינו צריכים לעזור לו יותר״.

גווארדיולה: ״אחרי הקדם עונה, ראיתי שהוא עצוב יותר. לפעמים דברים כאלה קורים בגלל בעיות פרסונליות. שאלתי אותו, אבל לא הצלחתי לשאוב משהו ברור. כדורגלנים הם בני אדם, אני לא ידעתי איך לטפל בזה אבל הזעקתי את המומחים במועדון שיעזרו לו. קבענו לו פגישות עם הפסיכולוגית אינמה פוץ׳״.

אינייסטה: ״הימים עברו והמצב לא השתפר. אתה מבין שאין לך משמעות, הכל נהיה מעונן או שחור. חזרתי להתאמן אבל לא הרגשתי טוב. הפציעה (ששיחק איתה בגמר 2009) לא עזרה גם. ואז דני חארקה נפטר, וזה היה כמו בעיטה ששלחה אותי עוד יותר אחורה״.

הפסיכולוגית מספרת: ״קורה שאחרי רגע מאוד אינטנסיבי כמו זכייה בליגת האלופות, תהיה תחושת ריקנות. ההחלמה שלו הייתה עבודה קבוצתית ומשפחה, כולם תרמו. האבא חוסה אנטוניו אמר שפפ שיחרר אותו מאימונים אם הוא לא הרגיש טוב. פפ אמר לי שבראש ובראשונה חשוב לטפל באנדרס הבן אדם, הרבה יותר חשוב מאנדרס הכדורגלן״.

אינייסטה: ״הם עזרו לי לחזור לעצמי, וגם לחזור לגרסה טובה יותר של עצמי. אני יודע שיש הרבה שסיפרו לי שהם עברו את אותו תהליך ופנו לקבל ייעוץ״.

⬅️ ראיונות של שחקנים:

מסי: ״אינייסטה מיוחד, כשחקן וכאדם. היכולת שלו לשלוט בחללים על כר הדשא הייתה בלתי אפשרית להסברה. היו רגעים בהם חשבתי שהנה הוא הולך לאבד את הכדור תחת לחץ, ואז הוא רקד משם החוצה. היה לו המזל לכבוש שערים ברגעים הכי מיוחדים״.

צ׳אבי: ״זה היה עונג לראות אותך מקרוב, לשתף איתך פעולה, להבין כדורגל בלי צורך לדבר. אנדרס הוא הכישרון הכי גדול אי פעם בכדורגל הספרדי. יריבים תזמנו בדיוק מתי לקחת לו את הכדור ובשנייה האחרונה הוא ברח מהם״.

אטו: ״אתה יודע למה אני אוהב אותך, אל תשתנה אף פעם. אני אשמח לראות אותך מאמן את בארסה או מאמן את קמרון וזוכה בגביע העולם, מוכן אפילו לשים את הכסף על זה חחחח. זה לא משנה איפה היית מניח לאינייסטה את הכדור, הוא היה משתלט עליו. זה היה מדהים, גם רונאלדיניו הגדול היה לפעמים כושל בשליטה על כדור, אנדרס לא״.

 ראקיטיץ׳: ״בזכותך נהייתי אוהד של הליגה היפנית והייתי הולך לישון מאוחר. הייתי משנה את השם של הלה מאסיה לאינייסטה, או לפחות מוסיף את השם שלך״.

טר שטגן: ״הוא התייחס אליי מושלם מאז שהגעתי. מאז אני מנסה להתייחס לחדשים כמו שהוא התייחס אליי. הוא אדם נפלא. כשהוא עזב, כל האיצטדיון היה על הרגליים, זה מראה על גדולה של בן אדם״.

ניימאר: ״אינייסטה קוסם. כשמוסרים אליו אפשר בקלות להמשיך בתנועה כי אתה יודע שתקבל את הכדור ברגע הנכון ובעמדה טובה. לא יהיה עוד אינייסטה. הוא היה אליל בשבילי לפני שהגעתי לבארסה, ובמציאות הוא פשוט היה בן אדם רגיל״.

לואיס סווארס: ״כשאני הגעתי, אינייסטה אמר לי להיות בלוקר לידו בחדר ההלבשה כדי שהוא יוכל לעזור לי. זה מראה על קבוצתיות״.

ג׳ורדי אלבה: ״הוא השחקן שהיה לי הכי הרבה תיאום במגרש. הוא רגוע מאוד, בדיוק ההפך ממני״.

בוסקטס: ״אינייסטה הוא קסם, היה ׳פילינג׳ בינינו והבנו דברים רק על ידי הסתכלות אחד על השני. ידענו בכל רגע מה כל אחד הולך לעשות״.

דוד וייה: ״היו הרבה שחקנים גדולים בהיסטוריה, אבל מעט מאוד היו גם אנשים כל כך טהורים בפנימיות שלהם״.

פיקה: ״אנדרס רקד עם הכדור, שהיה חלק ממנו. הוא ידע לשלוט במהירות הדריבל, להאט ואז להגביר מהירות, קשה היה להוציא ממנו את הכדור ככה״.

גווארדיולה: ״יש שחקנים שאתה יודע מה הם יהיו עוד שהם קטנים. הוא לא כדרר, הוא גלש כמו במגרש כמו על משטח סקי. כמו לוחם שוורים, הוא יכול לחכות עד לרגע האחרון בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה, יש מעט מאוד שחקנים שיודעים לעשות זאת״.

לואיס אנריקה: ״התכונה הכי גדולה שלו הייתה שלא היו לו 2 עיניים, היו לו 4, 2 מקדימה ו-2 מאחורה בכל זמן נתון הוא ידע את התנועה של כולם מסביבו. אני קראתי לו הארי פוטר, אמרתי לו שעם השרביט שלו הוא יוכל לעשות מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה״.

ארנסטו ואלוורדה: ״אנחנו נספר לנכדים שלנו על השחקן האגדי אנדרס אינייסטה״.

פטר צ׳ך: ״כשאינייסטה בעט, הכדור היה חזק ומסובב החוצה, זינקתי וחשבתי על 2 דברים: או שהכדור יפגע במשקוף, או שאני אגע בו ואציל את השער. בסוף הוא נכנס. כל פעם שצ׳לסי משחקת נגד בארסה, מקרינים את השער הזה״.״.

⬅️ איך פגש את אישתו אנה אורטיס?

לילה אחד בסנט׳ ז׳ואן, הלכתי עם ג׳ורדי מסאייס (שיחק אותו בנוער) בשביל לנסוע לאיזור הפאבים במטארו. היא עבדה כמלצרית וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון״.

״הוא אמר לי: השגתי את הטלפון של הברונטית בבר, לא יודע איך, אבל עשיתי את זה. כשאנדרס שם לעצמו מטרה, הוא מצליח בה. הוא חפר לי חצי שעה ושעה כל יום אחרי איך הולך איתה״.

״הוא הביא לי מטוס צעצוע מהמסע של בארסה ביפן, משהו שהוא ראה שם כל פעם שהוא חשב עליי. אלה דברים שאנשים מאוהבים עושים״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו