הנה ההסבר לסערה הנוכחית מול היריבה המושבעת בלבן

המשפט אמש של לאפורטה שהוציא הכי הרבה קצף מהמדרידיסטאס היה: ״מדריד היא הקבוצה של הממשל״.

כל כך הרבה קצף, שהעמוד הרשמי של מדריד, בכל הרשתות החברתיות, העלה סרטון שטוען שבארסה היא בעצם הקבוצה של הממשל ושהחנרליסימו פרנקו היה בכלל חבר כבוד של בארסה ועזר לה לזכות בתארים. הסרטון זכה לעשרות מיליוני צפיות וקיבל תהודה מהחברים הקבועים בלבן גוטי, ארבלואה ואיקר קסיאס.

בינתיים זה הגיעה לרמה הפוליטת של ספרד: הממשל הקטלאני האשים את מדריד בגזענות וביקש מהם להסיר את הסרטון ש׳מעוות את ההיסטוריה׳, נוכח הפשעים נגד האנושות שביצע פרנקו בקטאלוניה והעובדה שדיכא את הקטלאנים במשך עשרות שנים.

בעקבות פתיחת המלחמה המחודשת, ברשתות החברתיות יש אישומים הדדיים בין מחנות האוהדים. בצד של מדריד מעלים סרטונים של פרנקו מתקבל בקאמפ נואו, הצדעה במועל יד של שחקני ברצלונה ועוד.

בצד של ברצלונה סרטונים על שערוריות שיפוט, ראיונות של שחקנים שהודו שהצדיעו בגלל איומים על חייהם, הודאה של הנכד של פרנקו שהוא היה אוהד מדריד, רשימה של בכירים בריאל שעברו אחר כך לכהן באיגוד השופטים, פרסום מחדש של הקלטות פלורנטינו ועוד ועוד ועוד.

רשימת המדרידיסטאס שעברו לכהן כיושב ראש איגוד השופטים אחרי קדנציה בלבן.

העיתונאי טוני חואנמרטי מספר שבהנהלה של בארסה מרוצים מהספין: במקום לדבר על פרשת נגרירה, מדברים על השאלה ׳האם מדריד הייתה הקבוצה של הממשל׳. בנוסף בהנהלה של בארסה בטוחים שאם מדריד רוצה לפתוח את תיבת הפנדורה של העבר שלה, כמות הראיות לרעתה תהיה אסטרונומית.

סביר להניח שפרויקט הסופרליג יכנס להקפאה נוכח היחסים העכורים כעת בין המועדונים שהרי הסרטון עלה לרשתות החברתיות של ריאל מדריד בהוראה ישירה של הנשיא פלורטינו פרס.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו