הניצחון באוסאסונה לפי הנקודות של שי:

כמה נקודות של שי, השאר נמצא בפודקאסט הטרי 😍

1. ״תמות נפשי עם קשרים״. זוכרים את שמשון הגיבור? אז צ׳אבי עם 4 קשרים. איי טולד יו סו כבר בקיץ ובניגוד להתחלה שלו בברצלונה, צ׳אבי אט אט הופך להיות ׳רסולטדיסטה׳. קודם ניצחון ויציבות הגנתית, אחר כך כל השאר.

2. אני חושב שרובנו מסכימים שנגד יריבות מתגוננות עם 5 בהגנה, משחק ההתקפה של ברצלונה משותקק ל-3 שחקנים מקדימה ותמיכה של הקיצוניים. בפעם הראשונה העונה, שומעים את זה גם בתקשורת בברצלונה, שבדרך כלל בולעת פיה מים כשהתוצאות חיוביות. עדיין, זה הרבה יותר עדין ממה שקורה ברשתות השונות של אוהדי בארסה.

3. וגם על זה דיברנו בפודקאסט, ה PTSD של צ׳אבי אחרי עזיבת בוסקטס והחשש הגדול מחורים באמצע, גורם לו להאמין אמונה עיוורת ב-4 קשרים. הרי מעבים את האמצע ויש את גאבי שמתרוצץ וסותם חורים והופ, יש סולידיות באמצע, וזה נכון ברב המקרים. אבל כמו חרב פיפיות, הרביעייה הזאת גם פוגעת בשטף של מה שנמצא מקדימה. לא רק בהזנה של לבנדובסקי, אלא גם בריווח המתבקש.

4. אני לא חושב שצ׳אבי טיפש ובעיניי המערך הזה עוד ישרת אותנו נגד קבוצות גדולות היות ואוריול רומאו הוא קשר סבבה לליגה אבל רחוק מלהיות וורלד קלאס ואי אפשר לפתוח איתו לבד כקש״א. רביעיית קשרים מסוגלת גם לרווח במיוחד כאשר נלמד לנצל את האגפים של קאנסלו ובאלדה – בשביל התיאום הזה צריך זמן.

5. אבל נגד יריבות מתבנקרות עם יכולת דלה בהתקפות מעבר, הדבר המתבקש הוא לבצע עליהן הפצצות שטיח, ואת זה לא עושים לבד עם לבנדובסקי על אדי דלק ויהלום בן 16.

6. אני רוצה להאמין שנגד בטיס נראה כבר את קאנסלו מתפקד כקשר / מגן לכל דבר (אחלה חצי חיצון היה לו היום) ונגד אנטוופרן בליגת האלופות צריך להוציא את כל הכלים הכבדים. רבאק, צ׳אבי, אנחנו ברצלונה – אתה אמרת את זה בעצמך.

נתראה ביום שלישי בבלומפילד.

ויסקה בארסה, תמיד ❤️💙

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו