הנקודות של שי אחרי ה 2-2 נגד מנצ׳סטר יונייטד

כמה נקודות טריות של שי מהקאמפ נואו.

1. לשמחתי לא חזינו בפרנקפורט 2 מבחינת הקהל בקאמפ נואו ורב רובו היה מורכב מאוהדי בארסה עם פה ושם מסתננים, כמובן שארבעה מהם ישבו בשורה מתחתיי (אבל היו יחסית שקטים). ראוי לציין – הייתה אווירה טובה מאוד בקאמפ נואו, כמו בלילות קלאסיים של משחקים גדולים.

2. ונשאלת השאלה החשובה מדוע עם מול איצטדיון מלא עד אפס מקום, במשחק עם פוקוס גדול של אירופה ועם קאדיס ביום ראשון, צ׳אבי באמת בחר לספסל את כריסטנסן ובאלדה, שלא היו פצועים אבל לטענתו היו צריכים ספסל בגלל עומס המשחקים הקרוב שהכניע לצערו את פדרי עם הקרע בשריר.

3. אז מבחינה הגנתית בארסה הייתה הגרסה המוחלשת שלה בצד שמאל ובצד ימין אראוחו אכן התחלף עם קונדה כדי לעצור את ראשפורד, אבל האחרון בקושי נדד לאגף כך שלא היה באמת צורך בו כמגן ימני. קונדה הפך ללנגלה לפני חצות (אחד ממשחקיו הגרועים) וצ׳אבי גם לא הגיב טוב למעבר של ראשפורד ימינה במחצית השנייה.

4. אוהד אחד שישב לידי אמר לי אחרי הפציעה של פדרי: ״תראה איך מקישור טוב אנחנו הופכים לקישור בינוני בחילוף אחד״ והוא צדק. סרג׳י רוברטו שחקן רוטציה סביר אבל אין לו את כל סט הכלים שיש לפדרי ובארסה סבלה קשות מחוסר קריאטיביות ואלמנט ההפתעה שפדרי יכול להביא. אנחנו בבעיה עמוקה מאוד בלי זה לחודש הקרוב. פדרי הפך את הקישור שלנו ל A List וזה חיסרון עצום.

5. יונייטד לא הפתיעה אותי בשדרוג שהיא חווה בחודשים האחרונים, גם עם כל החיסורים, היא קולקטיב מרשים שיודע לנוע, ללחוץ ולעקוץ.
6. הרבע השעה האחרונה של בארסה כשצ׳אבי זרק את כל הכלים למגרש הייתה מצוינת, מינוס פראן עבור ראפיניה (חילוף תמוה) – חלק מזה הגיע גם בגלל הדחיפה של הקהל, ואת הקהל הזה לא יהיה לנו בשבוע הבא. בשבוע הבא יהיה קהל אנגלי שיושב לך על הראש משריקת הפתיחה. ובלי גאבי ופדרי, אנחנו נצטרך נס אמיתי כדי לעלות שלב.

7. אני מסכים עם צ׳אבי – זה פנדל, כמו בסן סירו.

8. בריצה האחרונה בליגה בארסה הצליחה לחפות על חוסר החדות של לבנדובסקי, היום היא שילמה בריבית על הכושר הבעייתי שלו, ואני לא מדבר רק על יכולת הכיבוש.

עוד על המשחק, בפודקאסט הבא.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו