הנקודות של שי למשחק נגד בטיס

הנקודות של שי:

  1. כדאי שתכינו את עצמכם לעוד הרבה עליות ומורדות בזמן הקרוב. בטווח הארוך, אני עדיין חושב שצ׳אבי יצליח גם עם סט כלים מוגבל ורואים נגיעות שלו כבר בשלב המוקדם הזה. אבל כמו שציינתי כמה פעמים, זה יקח זמן, הרבה זמן. ועוד דבר חשוב שצריך להפנים – צ׳אבי אינו מושלם, הוא עשה טעויות והוא עוד יעשה טעויות.
  2. כשאני מתכוון למורדות, אני מדבר גם על האפשרות הריאלית שביום רביעי בחצות אנחנו נצטרף אל מחוז הממים והליגה האירופאית. זה תסריט עם סבירות די גבוהה ואתם צריכים להתכונן אליו נפשית. בעיניי, חוץ מהממים שזה יגרור והבדיחות מהחברים המדרידיסטאס שלכם, זאת דווקא הזדמנות מעניינת, ע״ע צ׳לסי ב 2019. די ברור שאנחנו (עוד) לא קבוצה של נוקאאוט בליגת האלופות.
  3. בנוגע למשחק אמש, התרשמתי לטובה מ-20 הדקות הראשונות והייתי מודאג משאר המחצית, בה בטיס הצליחה לבודד את בוסקטס בלחץ הגבוה שלה וניקו (במשחק חלש) לא ניצל את ההזדמנות לקדם את המשחק / לבצע תנועה ללא כדור, דבר שראינו אותו ואת פרנקי עושים נפלא נגד אספניול ובנפיקה.
  4. במחצית השנייה, הכניסה של דמבלה מול הרגליים העייפות של בטיס הייתה החלטה נכונה לטעמי והצרפתי עם הראש החלול והרגליים הכישרוניות, הראה כמה חשוב להחזיק בשחקן התקפה שאשכרה מסוגל לעבור בכדרור שחקן ולייצר משם מצבים שהגנת היריב לא ערוכה אליהם. עבדה הוא ילד חביב, אבל לא בשל וקבלת ההחלטות שלו לא מספיק בוגרת – טבעי לשחקן שלפני חודש בילה בליגה השלישית.
  5. ההוצאה שלו לטובת פיקה הייתה מוזרה, היות ופיקה לא באמת עלה להתקפה כמו שהוא בדרך כלל עושה בסיטואציות כאלה. ההכנסה של לוק דה יונג הייתה יותר מדי מהספר של קומאן והרחק מהספר של צ׳אבי.
  6. הצמד אראוחו (באמת נפלא) ולנגלה עבד לא רע, ולנגלה עם כל חסרונותיו, יודע לעשות בילד אפ בצד שמאל. מה שאי אפשר להגיד על בניית המשחק של אראוחו ודסט בצד ימין (3 מסירות ביניהם בכל המשחק) – יש מלא עבודה שם.
  7. ריקי חזר מהפריזר במקום גאבי הפצוע ונראה הססן בפעולות הראשונות שלו, טבעי. במחצית השנייה הוא היה טוב יותר ומשחק הצירופים בקישור היה טוב יותר בזכותו עם הריח של השער באוויר. מה שעוד חסר לריקי ולקישור של בארסה באופן כללי זה עוד תעוזה – לעבור שחקנים (ריקי עשה זאת רק לרוחב), לבעוט לשער – בטוח שצ׳אבי מודע לזה, ועדיין.
  8. שוב, הכינו את עצמכם נפשית ליום רביעי.
  9. וביום חמישי אנחנו נפגשים לבירה על בארסה בבר גיורא בתל אביב ב 21:15 להרצאה שלי. יהיה אש 🔥 כרטיסים כאן: https://bit.ly/beerfcb2

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו