הנקודות של שי לקלאסיקו

  1. אחד המשפטים שצ׳אבי חזר עליהם הכי הרבה גם במסיבת העיתונאים וגם בחדר ההלבשה: Nos hemos quitado todos los miedos y complejos – התרגום הוא ׳הסרנו את הפחדים ותסביכי הנחיתות׳. כל אוהד בארסה היה מודע לפחדים ולתסביכים האלה שרק התעצמו והתעצמו. חלק לא מבוטל שאלו את עצמם ׳כמה חתיכות נקבל׳ והופתע לטובה ממה שהתחולל על המגרש. אני לא יודע אם הסרנו את תסביכי הנחיתות האלה לגמרי, אבל יש דרך, ולשם שינוי, המאמן והשחקנים משדרים על אותו תדר.
  2. אני לא מצפה מבארסה עכשיו להתחיל לדרוס את הליגה, אבל אני כן חושב שמבחינה מנטלית יש שינוי מבורך, כשבצורת המשחק יש שינוי שכל אחד רואה בעין כבר ממזמן – עכשיו צריך לפתח את זה למומנטום. החדשות הטובות הן שסוף סוף יש סגל בריא יחסית לרוץ איתו. החדשות הרעות הן לוח משחקים די מאיים: גביע אצל הנמסיס מבילבאו בשבוע הבא, אלאבס בחוץ (לא טיול) ואז פאקינג אתלטיקו מדריד בקאמפ נואו, דרבי אצל התוכים וכבר שמינית הגמר נגד נאפולי עם קינוח של ולנסיה במסטאייה והגומלין באיטליה.
  3. צ׳אבי טעה בכמה דברים והוא עוד יטעה. כפי שרשמתי בעבר, בניגוד למאמנים אחרים, אין לי בעיה עם שכר הלימוד הזה. כן, ההצבה של פראן טורס ישר בהרכב אחרי 4 אימונים והחלמה מקורונה הייתה טעות – אבל הוא כבר תיקן במחצית. האם היה מקום בהרכב לבוסקטס ופרנקי דה יונג ישר מההתחלה? גם שאלה. עם האמיגוס דני אלבס ואלבה יש לי פחות בעיה. אני גם בטוח שצ׳אבי מודע לבעיות שלהם, אבל גם מודע לכך שהם משחקים את משחק הצירופים שהוא מחפש כל כך ושדסט ובאלדה כרגע לא מסוגלים להעניק לו. האם היה מקום לעבות את ההגנה ולא ללכת All IN על התקפה בהארכה? גם שאלה טובה, אבל לאוהדי בארסה שמניחים תפילין בבוקר שדורש כדורגל התקפי בכל מחיר קשה ללכת נגד תעוזה כזאת.
  4. כך או כך, ברור לכולנו שתהליך ההבראה של הסגל יושלם רק כשהקפטנים המוערכים כבר לא יהיו שחקני הרכב בלתי מעורערים, וזאת בוודאות הולכת להיות סוגיה בעייתית במועדון. לאוהדים, לצ׳אבי, להנהלה ולשחקנים עצמם.
  5. היו לבארסה דקות ממש ממש טובות. זה לא מובן מאליו מול קישור אינטליגנטי וכמעט בלתי לחיץ כמו שיש למדריד וקבוצה שבנויה להכות ללא רחם ביריב עם התקפות מתפרצות. בארסה נראתה עוד יותר טוב עם פדרי, שאכן היה לא מדויק (טבעי אחרי 4 חודשים בחוץ) ובלי ריאות ב-100 אחוז (טבעי אחרי קורונה), ועדיין רואים את השינוי שהוא הכניס כברמוטר באמצע.
  6. היו דברים מאוד יפים גם לקראת הסיום ובהארכה. משחק אמיתי עם קיצונים מרווחים בצדדים והחזרה של אנסו פאטי. נותר רק לתהות מה היה קורה אם לדמבלה היה מוח.
  7. קשה שלא להתרגש כשרואים את צ׳אבי מדריך, צועק ומקלל על הקווים. והוא לא עושה את זה סתם לשואו, רואים את הבקשות שלו מתורגמות לפעולות על המגרש.
  8. אנחנו בדרך הנכונה.
  9. ויסקה בארסה. תמיד ❤️💙

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו