הנקודות של שי לקלאסיקו

1. ההפסד הזה בקלאסיקו דקר כמו כל הפסד בקלאסיקו, אבל הרבה פחות ממה שציפיתי. עוד לפני שריקת הפתיחה אני חשבתי שהסימנים מהכאפה המנטלית נגד אינטר ישארו על הפנים של השחקנים והם אכן נשארו. זה חד משמעית הטיימינג הכי גרוע לקלאסיקו בברנבאו.

2. על סמך ההיסטוריה העשירה במפגשים בין הקבוצות, יש כמה דברים שאסור בתכלית האסור לעשות בברנבאו. הראשון שבהם הוא ליפול לבור מוקדם ושער של בנזמה אחרי 12 דקות זה האמ אמא של המוקדם. זה כמובן תורם לביטחון הכללי שלהם, מכריח אותך לתקוף בברנבאו ולהישאר חשוף מאחורה לנוסחה הקלאסית של המתפרצות שהם כל כך אוהבים.

3. סרג׳י רוברטו באגף נגד ויניסיוס הוא כרוניקה של כישלון ידוע מראש. למזלנו מדריד לא השתמשו במיס מאץ׳ הזה יותר מדי. האם צ׳אבי טעה? כן. מצד שני כל דבר אחר בצד ימין הוא גם חלטורה שאי אפשר לחזות את התוצאה שלה. ולא, באלדה לא היה קאפו נגד סלטה ויגו בעמדה הזאת.

4. הדבר השני שאסור לעשות בברנבאו הוא טעות כמו של אריק שהפך במו רגליו פוזשן רגוע של ברצלונה להתקפה מתפרצת ויתרון כפול למקומיים, ועוד בדקות טובות (יחסית) של הקבוצה, עם המצב של פרנקי (שלא היה בנבדל) ולבנדובסקי (שכן היה) ברחבה.

5. אוהדי בארסה אוהבים להתעסק במה לא עבד טוב אצל הקבוצה שלהם אבל רצוי מאוד גם לדבר על היריבה. בניגוד לשנה שעברה, אנצ׳לוטי לא יצא להרפתקאות. הוא העמיד קו הגנה יציב שהסתדר עם רב ההתקפות של בארסה והסתמך על חכמת המשחק של מודריץ׳ וקרוס, חכמה שאי אפשר לקנות במכולת. טשומאני היה האחראי הגדול לכך שפדרי לא קיבל כדור בין החללים עם הפנים לשער ובלעדיו ההתקפה של בארסה הפכה להיות מגה צפויה. ומעל כולם ללבנים יש דינמו כמו ואלוורדה שעושה הכל במגרש, מגן ימני נוסף כדי למנוע אחד על אחד של דמבלה, קשר ימני כדי לרווח את האמצע וקיצוני בשחקן אחד. אקס פקטור שלבארסה אין.

6. ושוב, הכל הרבה יותר קל עבורם כשצריך לרדוף אחריהם.

7. בארסה ביצעה משחק לחץ גבוה שהיה טוב לפרקים מועטים אבל ברגע שיש קישור שמסוגל להיות עמיד ללחץ כזה (קרוס שיחק לפעמים כבלם שלישי), קל מאוד במסירה מדויקת לשבור אותו ומשם אנחנו נתונים בחסדיי האיטיות של בוסקטס שנחשפת במערומיה שוב ושוב.

8. מתי בארסה השתפרה? כשבוסקטס יצא, גאבי עלה ופרנקי נכנס לעמדת הקשר האחורי. היציאה של מודריץ׳ גם תרמה ליתרון בקישור ולרגע היה נדמה שבארסה כן מסוגלת להשוות, אבל אלילת המזל (המצב של אנסו) ואלילת ה VAR לא היו לצידה. בעיניי הפנדל של אריק פשוט מצטלם יותר טוב ב VAR. רואים דריכה קלה, מקפיאים את הפריים וזאת החלטה פשוטה. הכניסה בלבנדובסקי היא עוד אחת מהדחיפות הקטנות שקרבחאל עושה בשפע לאורך הקריירה שלו כשהוא רחוק מהכדור, ובדרך כלל הוא גם מתחמק מזה.

9. אז כן, בארסה יכלה להשוות אבל בשום שלב הגיע לה לנצח. ראפיניה דוכא לחלוטין על ידי מנדי, דמבלה הלך לישון בצד שמאל ונסגר על ידי ואלוורדה וקרבחאל, בלי יום שיא של הקיצוניים שלנו + פדרי אין לנו מה למכור. יתרה מכך, היו שלבים במשחק שפשוט נראנו כבוים מנטלית, וזאת האחריות של צ׳אבי.

10. חלק מהחילופים של צ׳אבי היו מתבקשים (אנסו, גאבי וגם אלבה), חלק היו סתם חילופים (פראן וקסייה). כן, פראן כבש בזכות תנועה חכמה (מה ששלו – שלו), אבל בשאר הפעולות שלו באגף ימין הוא היה אותו פראן שאתם מכירים – גרוע וחסר ביטחון.

11. מנטלית, מה שבארסה צריכה יותר מהכל, זה רצף של ניצחונות – זה פיתרון הקסם היחיד. כשאין אותו באוויר, המבקרים שמחכים בפינה כותבים דוקטרינות, הרכילאים מרכלים והרעלנים המקומיים מספרים שזה אסון לאומי. רמז – זה לא.

12. קונדה היה מצוין והראה בדיוק את סט היכולות שגרם לבארסה לרדוף אחריו.

13. על פרנקי נדבר בפודקאסט.

14. צ׳אבי צריך להחליף תלבושת, הנוכחית איבדה את המזל שלה.

15. דרייק צריך להכנס לכלא על הימורים לא חוקיים.

יהיה בסדר.

ויסקה בארסה, לנצח ❤️💙

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו