הנקודות של שי לקלאסיקו

טוב, נשימה ארוכה.

לא נעים להפסיד קלאסיקו, אבל את הכלה הזאת אתם מכירים היטב, יחד עם כל הסירחון שיש לה מסביב, כך שההפסד הז לא מרעיד את אמות הסיפים בלשון המעטה. התקווה היא שאולי הוא ירעיד יותר את הכיסא של מושחתומיהו בישיבת ההנהלה של יום שני.

הנה הנקודות, אני בכוונה אתייחס יותר לקולקטיב מעל הופעות אינדבודואליות.

1. תורידו ציפיות, תתאכזבו פחות, הרי ראינו את התוצאות של האקלים ההרסני הזה כבר לפני הרבה זמן. אם תורידו את הציפיות, פשוט תופתעו לטובה אחרי חמישיות להונגרים סיפמטיים ותתאכזבו פחות מהפסד בקלאסיקו. וכך נוכל להתאחד ברמת השאיפות שלנו עם אוהדי ארסנל שיכולים להבין היטב את הכאב שלנו בימים אלה.

2. אנחנו פראיירים כי הפסדנו למדריד לא בשיאה עם שפע חיסורים. בקלאסיקו הבא, מדריד תהיה עם קרבחאל (ולא עם פאקינג לוקאס ואסקס במשך מחצית) וכנראה היא גם תהיה עם אודגור, הזאר ושות׳. לא משנה איך מדריד הזאת מגיעה לקלאסיקו, היא תמיד תתן פייט, והיום לא היה יוצא דופן. הם באמת הראו מחויבות, ועם הרכב לא אופטימלי. זידאן הפסיד לבארסה בברנבאו, אבל לא בקאמפ נואו, וזה חתיכת הישג.

3. אפשר לשאוב עידוד חלקי מזה שקומאן קיים את ההבטחות שלו וספסל את גריזמן וסרג׳י רוברטו. דמיינו מה זה היה לראות את גריזמן מעלה את המסירה הבודדת שלו ב-14 דקות ל-5 מסירות ב-90.

4. המחצית הראשונה הייתה קצבית, עם הזדמנויות לכל צד, בדיוק כמו שקלאסיקו טוב רץ. בוסקטס איבד לגמרי את ואלוורדה בשער הראשון שלהם, והדבר היותר עצוב הוא שגם אם הוא היה מנסה, הוא לא היה משיג אותו. האיטיות של בוסקטס וצמד הבלמים שלנו היא אחת מנקודות התורפה העיקריות של בארסה בשנים האחרונות (לא חדש, אני יודע), אבל למה אפשר לצפות כשמשקיעים 400 מיליון יורו בהתקפה במקום על רכש הגנתי לטווח ארוך. זאת הכלה וזה הסירחון. תזכורת נוספת: לנגלה הגיע כגיבוי של אומטיטי 😅

5. אני יכול (לנסות) להבין את ההכללה של פדרי בהרכב הפותח, כקשר נוסף ופחות כקיצוני ימני. העניין הוא שרעדו לו קצת הרגליים ולא הייתה לו שום פעולה מכריעה. למה לחכות 82 דקות בשביל להחליף אותו? נגיע לשם בהמשך.

6. ועדיין, היינו יכולים לגרום למדריד לרדוף אחרינו עם ההזדמנויות הבאמת יקרות שמסי וקוטיניו החמיצו. מדריד שיוצאת קדימה ומחפשת את השיויון פגיעה יותר מאחורה. החמצות שמשנות משחק. חבל, חבל, חבל. וזה קרה גם בקלאסיקו בעונה שעברה.

7. הפנדל הזה הוא רך, וסביר להניח שאם הוא היה נעשה על שחקן ברצלונאי לא היינו מקבלים אותו. ועדיין לנגלה טמבל, לא עושים דברים כאלה במשחק עם פרופיל גבוה כמו הקלאסיקו ועם שופט ידוע לשמצה שכזה. ראמוס עשה את המקסימום מהטיפשות של הצרפתי.

8. הפנדל היה מכריע, בדקות טובות של בארסה (מדריד לא הגיעה למצבים במחצית השנייה לפניו) ועדיין, קומאן הפסיד את המשחק. הפנדל נכבש בדקה ה-63 והמאמן ההולנדי חיכה פאקינג 20 דקות בשביל חילופים שהעידו פעם נוספת – אולי הייתה לו תוכנית ראשית, אבל בוודאות לא הייתה לו תוכנית גיבוי. לזרוק להתקפה את דמבלה, טרינקאו, גריזמן וברית׳ווייט זה משהו שאולי אתה עושה בפיפ״א, לא במשחק כדורגל אמיתי. ברור שמדריד תגיע להרבה מצבים כשאתה מתאבד בצורה כזאת על המגרש וגורם לכאוס. כן, זה אחלה שאתה אומר ״אין הבדל בין להפסיד 2-1 ל 3-1, אבל זה צריך לקרות עם דרך ולא בפאניקה טוטאלית.

9. זה אחלה שקומאן מתלונן על ה VAR באופן כללי, שימשיך עוד מהסיבה הפשוטה שהוא היחיד מכל המוסד המפואר לשעבר הזה שטורח להתלונן על כך. אני לא רואה בזה כאקט בכייני, אולי כך באמת מתישהו נקבל שיפוט אובייקטיבי מהמחדל המתמשך שנקרא ה VAR. בעולם אידיאלי, הנשיא של ברצלונה היה מרים טלפון ליו״ר ההתאחדות, בדיוק כמו שעשה הנשיא של מדריד (אף אחד לא קרא לו בכיין). בעולם אידיאלי גם היו מכבדים את נשיא ברצלונה ולא צוחקים עליו מהצד.

10. פרנקפורט התגאתה היום שהיא ספגה רק 5 מבאיירן והיא מצטרפת לגל הקבוצות שרוקדות על הדם של בארסה בתקופה בה אנחנו ממשיכים לגרד את התחתית. אבל יש שבריר של תקווה עם דחיית הבקשה של ההנהלה לעוד 15 יום של סחבת בתהליך האי אמון. אם ברתומאו וחבורתו לא יתפטרו בעוד 48 שעות בישיבת ההנהלה של יום שני, בעוד שבוע בדיוק אוהדי ברצלונה יוכלו (מלח מים, מלח מים) להראות להנהלה הגרועה בהיסטוריה, את הדלת החוצה, וביום סבל שכזה, אפשר לפחות להאחז בתקווה הזאת

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו