הסיקור: בארסה 4 – 1 רומא

רגל וחצי. בארסה עשתה צעד משמעותי לעבר חצי הגמר עם ניצחון 4 – 1 על רומא בקאמפ נואו, ניצחון שהופך את הסיפור לכמעט גמור. התוצאה מצוינת למרות משחק לא מבריק במיוחד של בארסה. הקבוצה שיחקה בהילוך נמוך יחסית, הייתה רגישה בהגנה והלחץ הרומאי היה פורה למשך דקות ארוכות – ובכל זאת, בארסה הבקיעה בזכות צמד של הכוכב הבלתי מעורער בליגת האלופות, שער עצמי, בנוסף לבודדים של פיקה וסוארס.

אגיע ישר לעניין. המכונה של בארסה פועלת על אדי דלק, באופן שמזכיר את אפריל של לפני שנתיים. ואלוורדה מוציא מעל ל-100% מהסגל שיש לו, התוצאות טובות פעם אחר פעם אך יש סכנה גדולה שייגמר הכוח לשחקנים שלנו דווקא במאני טיים. עומק הסגל לא טוב דיו, ואלוורדה לא סמך מספיק על החילופים או שהם היו לא זמינים, וההשלכה היא שהשחקנים הכי קריטיים שלנו משחקים חצי-פצועים, עם כאבים, עם זריקות, בחצי הילוך: פיקה, בוסקטס, אינייסטה ומסי. ראינו במשחק בסביליה איך בארסה נראית ללא בוסי, וגם אמש, החלפתו בפאוליניו פגעה משמעותית במשחק של בארסה. לשמחתנו, לבארסה יש יתרון נוח מאוד בליגה ופריבילגיה לבצע רוטציות כבדות, דחוף וחשוב להתחיל כבר בשבת נגד לגאנס בבית, לפני שהשחקנים יפלו מהרגליים בחצי גמר ליגת האלופות.

Samuel Umtiti was outstanding on defense and was involved in Barça's second goal of the evening.

המחווה של אומטיטי אחרי השער העצמי שהיה אחראי לו הייתה יפה. כולנו רוצים לראות אותו נשאר, עם קפיצת המדרגה הכבירה שעשה מאז שעבר לבארסה. אולם, אם אתה מנהל מו”מ על שדרוג שכר, לפחות תצדיק את זה על הדשא. בינתיים, מאז צצו השמועות שאומטיטי אולי לא נשאר, הוא מציג יכולת הרבה פחות טובה, הריכוז שלו נמוך וזה בא לידי ביטוי במשחקיו עם צרפת ובשני המשחקים מאז. אנו זקוקים לביג סאם ביכולת שיא, כמו גם פיקה שכן היה ערני יותר אמש, כדי להצליח בשלבים האחרונים של העונה.

אפשר להתייחס לעוד נקודות בזריזות: סמדו חזר להרכב אחרי פציעה וזמן רב בחוץ והיה לא רע בכלל. דניס סוארס יובש אך מציג יכולת טובה מהספסל. שניהם אולי שולחים מסר לוואלוורדה ולנו שהם מסוגלים להוות אלטרנטיבה טובה מהספסל. לואיס סוארס שבר את הבצורת בליגת האלופות, אבל באמת שאיתו אף פעם לא הייתי מודאג. זו רק אנקדוטה סטטיסטית. ראקיטיץ’ עם עוד משחק נפלא, גם לצדו של בוסקטס וגם בהעדרו. מההפתעות הנעימות של העונה.

התגעגעתי לכתוב סיקורים אחרי פגרת נבחרות ואחרי שפספסתי את המשחק נגד סביליה בגלל ההופעה של אינפקטד מאשרום (שזזה מיום חמישי). מקווה שגם אתם התגעגעתם אליי. חג שני שמח לכולם, ונתראה במוצאי שבת. כשאנחנו בישראל נחגוג מימונה, בארסה, בתקווה שבהרכב רוטציוני, תעלה לשחק נגד לגאנס בקאמפ נואו.

ההרכב:

טר שטגן
אלבה, אומטיטי, פיקה, סמדו
אינייסטה (דניס), ראקיטיץ’, בוסקטס (פאוליניו), רוברטו (גומש)
סוארס, מסי

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו