הסיקור: בארסה 1 – 0 ולנסיה

ניצחון עם טעם של אכזבה. בארסה באמת שמה את כל כוחותיה לפרוץ את הבונקר של ולנסיה. במחצית השנייה בארסה הצליחה להבקיע, שער בודד של סוארס שמעניק לבארסה ניצחון מינימלי, מקדמה קטנה לקראת הגומלין במסטאיה בשבוע הבא.

אף אחד לא ציפה מהקבוצה של מרסלינו להגן בחירוף נפש שכזה. אולי זה החיסורים של שחקני המפתח שלהם, גדש וקונדוגביה בעיקר או פשוט האמונה שרק במסטאיה הם מסוגלים לנצח. כך או כך, המערך של מרסלינו היה צפוף, צר ומאוד עמוק. בונקר קלאסי ומרגיז שלא הותיר לשחקני ההתקפה שלנו כמעט שום אפשרות להגיע למצבים טובים. למרות זאת, ראינו משחק לחץ מופתי של בארסה, בראשות ראקיטיץ’ ובוסקטס, שחיסלו כמעט כל חצי הזדמנות של ולנסיה לנסות לעקוץ משהו מהמשחק הזה.

היה קשה לראות את מסי משחק בכזו אגואיסטיות וחוסר חדות. נדירים מאוד המשחקים שהוא גורם לנו להרגיש תסכול ממנו, הן בקבלת ההחלטות והן בביצוע שלהן, שני דברים שהוא מן הסתם הטוב בעולם בהם. שום דבר לא הלך לו. הדבר הכי מעצבן מבין כולם היה ההתעקשות לקחת בעיטות חופשיות, גם כאלו שעדיף שבועט ימני ייקח. בכל אופן, הוא פיצה על כך עם הבישול היפה לסוארס, ותמיד, תמיד אסור לשכוח, שמדובר במסי ותוך 26 שניות במשחק הבא הוא ישכיח את ההרגשה הלא נעימה הזו.

אומטיטי היה פנומנלי. הביטחון העצמי שלו בשמיים ונראה שהפציעה לא מזיזה אותו במילימטר. הוא חומה ענקית בהגנה והוא אף מוסיף לכך השתחררות מלחץ שלא מביישת קשרים זריזים ומוכשרים. אין מספיק מילים כדי להחמיא לו, באמת.

היה מוזר לראות את אלייש וידאל פותח בהרכב ולא את קוטיניו, אך אף על פי כן, בטחתי בוואלוורדה שהוא יודע מה הוא עושה. אלייש יותר מתאים מקוטיניו לאגף ימין, למשל, ואולי זה טוב שקוטיניו ופאוליניו יעלו מהספסל כאסים מהשרוול שמשנים את המשחק. בסופו של דבר זה לא עבד הכי טוב, אלייש הציג עוד משחק פושר ודי מאכזב. רגע אחרי שנגמר חלון העברות בו היה בדרך החוצה, הוא עדיין פה ואפילו פותח בחצי גמר הגביע. סיטואציה מוזרה.

החילופים של ואלוורדה היו גם כן קצת מוזרים. אינייסטה סגר 90 דקות במשחק נגד אלאבס ועוד 73 דקות במשחק הזה. לא כיף להתייחס אליו כשביר כל כך, אבל זו המציאות. הוא עלול להיפצע שוב לשבועיים בגלל העומס הזה. אלקאסר היה יכול להיכנס מוקדם יותר במקומו. ראקיטיץ’ היה במשחק טוב מאוד ואכזב אותי קלות לראות שהוא מוחלף בפאוליניו. הסדר והשליטה של בארסה קצת נפגעו מכך.

Luis Suárez scored the only goal of the night

נראה שהתוכנית של ולנסיה להעביר את ההכרעה למסטאיה עבדה להם עם נזק מינימלי, פיגור של שער בודד. בארסה תצטרך להתאמץ כדי לעלות לגמר. ביום ראשון מתארחים אצל התוכים המאוסים, וכבר יש קולות של רוטציה. בכל זאת, פער של 11 מהסגנית מאפשר קצת רוגע למאמן בבחירת ההרכב בתקופה עמוסה שכזו.

ההרכב:

סילסן
אלבה, אומטיטי, פיקה, רוברטו
אינייסטה (אלקאסר), ראקיטיץ’ (פאוליניו), בוסקטס, אלייש (קוטיניו)
סוארס, מסי

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו