הסיקור: ברצלונה 0-0 מאלאגה

הנטייה האובדנית הקלאסית של אוהדי ברצלונה חוזרת לסורה אחרי סוף השבוע האחרון בו אנחנו סיימנו בתיקו מאופס ומאכזב עם מאלאגה בבית בעוד שהמנדרילים חגגו להם על היריבה העירונית. אפשר להבין את הבכי הנקודתי – לקריאות ההתאבדות ההמונית ותיוג כל שחקן כ”פח זבל” אני פחות מתחבר.

זה לא היה משחק מדהים של בארסה, אבל נוכח החיסור של מסי, סווארס ואינייסטה, בארסה שיחקה מספיק בסדר כדי לתרגם שליטה למצבים שהיו צריכים להסתיים בשער שישכיח את המשחק הזה. אלא שלאדונים דה בורגוס וקאמני היו תוכניות אחרות.

חואנדה ראמוס אמר בסיום המשחק שלא הייתה לו ברירה אחרת חוץ מבונקר, וזה מה שהוא עשה: 1-4-5 קלאסי, שלעיתים קרובות הפך ל 0-4-6. מול הבונקר הזה בארסה שיחקה את המשחק הרגיל שלה נגד בונקר עם חיתוכים נבונים פנימה של ארדה מצד ימין, ולא מספיק חיתוכים של כל צד שמאל (לוקה דין, ניימאר ודניס סווארס).  הסיפור העצוב היה פאקו אלקאסר, עם 0 נגיעות בכדור בין הדקה העשירית לדקה ה-41, עם מעט מאוד תנועה פנימה למשוך שחקנים ובכללי הוא הלך לאיבוד בין קו מז’ינו של האורחים. ראפיניה על תקן “מסי” עשה את החיתוכים פנימה מצד ימין, אבל לא קיבל תנועה פנימה של צד שמאל. דניס סווארס היה פרווה מאוד דווקא אחרי משחק טוב בסביליה, שבירת הקו הראשון של קשר 50-50 הייתה חסרה מאוד לבארסה.

ועדיין, בארסה הגיעה למצבים שלה, במיוחד במחצית השנייה עם המעבר ל 4-3-3 ופיקה החלוץ, חוסר מזל, השופט וקאמני מנע ממנה לסגור את הסיפור. היו בונקרים בקאמפ נואו בהם בארסה הייתה חסרת אונים הרבה יותר, אמש לא היה משחק כזה ולקבוצה הגיעה יותר מתיקו.

ברור שיש נקודות לביקורת:

  • 3 חודשים אחרי ההצטרפות שלו, פאקו אלקאסר לא מחובר בלשון המעטה. זאת עבודה של מאמן פלוס יכולת מקצועית של שחקן. בשום תסריט לא יכול להיות מצב בו החלוץ המרכזי של הקבוצה נוגע בכדור 15 פעמים ב-90 דקות.
  • 3 חודשים אחרי ההצטרפות שלו, לוקה דין עוד לא חותך כמו שמצופה ממגן שמאלי בברצלונה, וההרמות שלו קטסטרופה.
  • במשחק בו הקבוצה צריכה שער, ראקיטיץ’, אחד מהקשרים הבודדים שלנו שאשכרה מסוגל לכבוש – מתייבש על הספסל.

הטוב: פיקה.

הרע: דה בורגוס, קאמני והמתאבדים בכחול-אדום.

המכוער: אנואטה בשבוע הבא.

ההרכב:

טר שטגן (6).

סרג’י רוברטו (7), פיקה (8), מסצ’ראנו (6), לוקה דין (5).

ראפיניה (6), בוסקטס (6), דניס סווארס (4).

ארדה (5), פאקו אלקאסר (3), ניימאר (7).

חילופים: גומש (6), אלבה (5).

 

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023