מסי קיקה סטיין

הסיקור: ברצלונה 0-1 אספניול

הנקודות של שי לדרבי:

המשפטים של קיקה סטיין אחרי המשחק היו בנאליים ברובם, אבל אחד צרם לי במיוחד. הוא נשאל על ההליכה אחורה והלחץ לקראת הסוף מהצד של אספניול וענה שהוא דרש מהשחקנים להיות יותר זהירים ״אבל הם רצו לצאת קדימה״. טודיבו במקום ראקיטיץ׳ בשביל לשמור על התוצאה. הכסא הרבה יותר חשוב מהדרך כבר אמרנו?

תוכנית המשחק של קיקה הייתה עלובה מההתחלה והסתמכה על האינרציה של המשחק הקודם. רק ששם, אצל הצוללת הצהובה, היריבה שיחקה הרבה יותר פתוח עם הרבה יותר חללים. משחק מול בונקר מחייב אגפים וקריאטיביות בקישור. אתמול במחצית הראשונה לא היה לנו לא את הפן הראשון ולא את הפן השני. התוצאה = 0 בעיטות למסגרת.

כל אחד יכול לראות את השחיקה ממשחק כל 3 ימים, ועדיין קיקה חושב על הכסא וסווארס מסיים עוד 80 דקות (הוא לא לוחץ על ההגנה בכלל בימים אלה), ראקיטיץ׳, פיקה, לנגלה שופכים לאגר ומסיימים עוד 90 דקות. בחצי השעה האחרונה משחק ההליכה של כולם היה מביך במיוחד.

ארתור שרוף, ריקי על הספסל ובארסה שוב על המגרש עם שחקנים לא יצירתיים בעליל שלא מסוגלים לעבור שחקן וליצור יש מאין. אין משחק קבוצתי אמיתי וחוזרים לבסיס: בואו נזרוק את הכדור למסי ונצפה שיעשה משהו. ומסי אתמול הלך לברירת המחדל שזורקים עליו הכל: אגואיסטיות יתר וניסיונות חוזרים ונשנים לעשות דאבל פסים מול בונקר, פעם עם האמיגו סווארס ופעם עם האמיגו וידאל. ברית׳וייט? חביבי צריך לשלם דמי חברות בשביל להכנס לקלוב דה אמיגוס.

כפי שזה נראה כרגע, המשחק נגד ויאריאל היה היוצא מן הכלל. המשחק אתמול היה דומה מאוד למשחק הקודם הכי גרוע שלנו העונה אצל סלביה פראג, אותו השוואתי לעונג של אכילת גרביים אחרי שבוע שטח.

אבל אם אכילת הגרביים הזאת מובילה לכך שאספניול ירדה ליגה, אני מוכן לאכול גם עוגה של גרביים. 13 שנים אחרי שטאמודו קרע לנו את הלב בקאמפ נואו, הוא חוזה מהיציע בקבוצה שלו יורדת ליגה. אין יותר צדק פואטי מזה. אין. זאת הסיבה שהלכתי לישון אמש עם חיוך מטופש על הפנים.

כן, היריבות הזאת תחסר לנו, אבל אפשר בשקט להתגעגע ממרחק, שהתוכים יבלו להם כמה שנים במחוזות רחוקים, אולי זה יגרום לאוהדים האנטישמים / גזענים / הומופובים שלהם לפתח סוג של מודעות.

אדיוס פריקוס, אדיוס.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו