הסיקור: ברצלונה 0-4 ויאריאל

״גם טאטה מרטינו ניצח 0-7 במשחק הראשון שלו״, משפט ששיחזרתי בראש שלי כמה פעמים במטרה ברורה לא להתלהב מהמחצית הראשונה הזאת, אבל הנה הקטע. היא הייתה באמת טובה.

בשנה שעברה צ׳אבי דיבר על כמה חשוב שיהיה לבארסה משחק אגפים אמיתי, כזה שירווח את המשחק ויפתח את הפקק הקבוע שהיה באמצע כשסווארס, גריזמן ומסי עשו בו קמפינג. ה 1-3-2-4 של קומאן עושה את זה. הוא גם יהיה יותר טוב כשיהיה שחקן אגף ימין אחר מגריזמן שגם יוכל לרוץ על הקו ולעבור שחקנים. אם המגמות ישארו וקומאן לא יכנע לאגו, טרינקאו או דמבלה יוכלו להדיח את הצרפתי מהעמדה הזאת.

קוטיניו שיחק כ׳מדייה-פונטה׳ באמצע ועשה עבודה די טובה. אני כל כך שמח שבהתקפת המעבר של השער השני הוא לא הלך אוטומטית למסי אלא באמת ביצע את ההחלטה הטובה ביותר – למסור לאנסו פאטי. וזאת גם מגמה שראינו במחצית הראשונה, פחות מסירות אוטומטיות למסי. במחצית השנייה אגב, פחות שמרו על כך, אבל זה היה גארבדג׳ טיים.

משחק הלחץ של בארסה היה לא רע, במיוחד במחצית הראשונה, שם הקבוצה יותר התגוננה ב 1-5-4. נותר עוד לראות כמה ריאות ישארו לקוטיניו בהתקפה אם הוא ילחץ בהגנה.

זה משחק לחץ, שלואיס סוארס מודל 2020 היה מתקשה לעזור לו, וזה אחד הדברים המועילים בפרידה הכואבת מהפיסטולרו. אי אפשר להגן טוב עם רק 9 שחקנים.

השאלה האם קומאן היה מסוגל לספסל את סוארס במידה והיה נשאר תוותר בגדר תעלומה. לדעתי קשה מאוד לשמור כוכב בסדר הגודל הזה כגיבוי טהור על הספסל. הוא עוד לא במצב של חלוץ בן 35/36 שמוכן לעזור בפירורי דקות. ספסל קבוע שלו היה מעורר מחול שדים במועדון ובתקשורת מסביב. דמיינו סיטואציה בה הוא נכנס כמחליף וכובש צמד? האוהדים והתקשורת היו דורשים מיד הרכב במשחק הבא. אי אפשר להתנהל ככה.

ומעבר לזה, בשביל דינמיות במשחק ההתקפה של ההרכב הראשון, היה צריך לוותר על סוארס. הוא באמת גולר היסטורי, אבל הגרסה האחרונה שלו התקשתה לעבור שחקנים, גם בצעד ראשון וגם בספרינט. על הדרך הבזויה בה הפרידה הזאת התנהלה כבר כתבתי בטור הקודם.

בוסקטס הציל גול בהתקפה הראשונה המסוכנת של ויאריאל, אבל גם איבד 9 כדורים בהמשך המשחק. אני חושב שכולם מודעים לדעיכה שלו ועל כך שהוא לא יהיה באנקר בהרכב. זה טוב לכולם.

ויאריאל של אונאי אמרי נראתה לא רע בניצחון שלה על אייבאר במחזור הקודם, אבל יש נטייה לקבוצות של אמרי לשלשל במכנסיים בקאמפ נואו, סוג של תופעה לא מוסברת. יש לקומאן עוד סימני שאלה לא פתורים: איך הוא יתמודד מול בונקרים, ואיך הוא יתמודד עם קבוצות שלוחצות הרבה יותר טוב מהלחץ הפאתטי של הצוללת הצהובה.

מסי שוב הדריך את אנסו פאטי רבות במהלך המשחק:

פורסם על ידי ‏ברצלונה וידאו‏ ב- יום שני, 28 בספטמבר 2020
  1. הסיומת של אנסו פאטי בשער הראשון היא חד וחלק וורלד קלאס. #מלחמים #בבקשהאלתסייםכמו_בויאן

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו