הסיקור: ברצלונה 4 – 0 מנצ’סטר סיטי

וואו, וואו, וואו, וואו! המפגש בין בארסה לסיטי העלה ציפיות גדולות, אך משחק כזה סוריאליסטי והזוי אני לא חושב שמישהו ראה בדמיונו. פפ חזר הביתה עם קבוצה חדשה וסגל נוצץ, וכששתי ענקיות עולות לכר הדשא כל כך הרבה דברים יכולים לקרות. איך שהמשחק התגלגל גרם לי להרגיש כמו ברכבת הרים שאתה עליה עם העיניים מכוסות, וכך כל ירידה ופנייה היא הפתעה מוחלטת. התקפי לב בהתקפות של סיטי, טעויות קומיות בהגנה, אדום נדיר במיוחד ותוצאה מהדהדת שהאוהדים בקאמפ נואו לא ישכחו הרבה זמן.

כל זה מקבל משמעות הרבה יותר כבדה כשרואים איך המשחק החל. סרג’י רוברטו טרם חזר לסגל הקבוצה ובמקומו פתח מסצ’ראנו כמגן ימני, עמדה שזרה לו לחלוטין. ג’ורדי אלבה נפצע אחרי כמה דקות והוחלף בלוקה דין. המשחק נראה שקול ומותח בדקות הפתיחה, עד שכמה ברקים הכו בשחקני סיטי, הפילו אותם לדשא ואפשרו למסי להבקיע את השער הראשון בקלילות מוזרה. סיטי לא ויתרו והמשיכו לשלוח את אוהדי בארסה לבית החולים בשל התקפי לב, אך חמור מכך,את ג’רארד פיקה מחוץ למגרש בשל פגיעה בקרסול, מה שהביא לכניסתו של מתייה במקומו. אני אמרתי למי שאיתי באותם רגעים – אם מנצ’סטר סיטי לא מנצחים הם פראיירים. למצוא את בארסה ללא סרג’י רוברטו, פיקה ואלבה זה אירוע נדיר שחייבים לדעת לנצל, ולשמחתנו הרבה הם לא השכילו לעשות זאת.

זה קרה הרבה בזכות שני אלה, שעמדו באתגרים שעמדו מולם בגבורה רבה. גונדואן ודה בראונה היו קרובים להבקיע אך טר שטגן היה שם כדי לעצור את הבעיטות שלהם, ואומטיטי עוד לפני כן מנע סכנות רבות. מה שהוסיף לכל הסיפור היה ההרחקה של קלאודיו בראבו, טעות איומה שלו קברה את הסיפור פחות או יותר, ומפה המשחק היה הרבה יותר נוח, אפילו שמתייה היה על המגרש. לדבר על הביזיון של מתייה לא יחדש לאף אחד שום דבר, אז חבל לבזבז דיו וירטואלי על כך. מה שכן, גם לאחר שהיינו ב-10 שחקנים בגלל ההרחקה שלו, לא נראיתה הפרעה כלשהי במשחק של בארסה. מסי הבקיע עוד פעמיים והשלים שלושער (שביעי שלו בליגת האלופות) אחרי עוד קצת עזרה מההגנה האנגלית, המשיך להתעלל בה וסחט פנדל, אותו נתן לניימאר שהחמיץ (החטיא כבר 5 מ-13 פנדלים בבארסה; ומנגד זהו הפנדל ה-14 עליו מסי מוותר למען חבריו). אך למזלו הרב הוא זכה לחגוג שער יפהפה, מבישול של מי אם לא לאו.

אז לילה קסום נוסף של ליגת האלופות הגיע לסיומו. לראות את פפ, האקס המיתולוגי שלנו, עומד על הקווים אך כראש הקבוצה היריבה צובט כל כך חזק, בייחוד כשאותה קבוצה משחקת לא רע במגרש הביתי שלך. יש לנו כעת כאב ראש גדול בדמות פציעתו של פיקה שנמצא העונה בכושר נפלא, ולצד הפציעה המחודשת של אלבה, נצטרך להתפלל לנסים בהגנת הקבוצה בשבועיים-שלושה הקרובים. הפנים כעת למשחק נגד ולנסיה המתאוששת במסטאייה ביום שבת.

 

ההרכב:

טר שטגן

מסצ’ראנו, פיקה, אומטיטי, אלבה (דין)

ראקיטיץ’, בוסקטס, אינייסטה (גומש)

מסי, סוארס, ניימאר

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023