הסיקור: חיחון 5-0 ברצלונה

ניצחון חשוב של בארסה אחרי המכה בכנף שקיבלה מול אתלטיקו מדריד והאובדן של מסי ל-3 שבועות. לשמחתנו פיטו אבלרדו הוא לא מהמאמנים הבונקריסטים של הליגה והאיכויות של בארסה יצרו את ההבדל במחצית הראשונה עם השערים של סווארס וראפיניה. השער הראשון כולו טבע באיכות: מהמסירה בנגיעה של ארדה טוראן ועד לנגיעה הנפלאה של סווארס בכדור בשביל לבטל את פיצ׳ו קוויאר ולגלגל לרשת.

חיחון פתחה מצוין את המחצית השנייה עם המון התלהבות אבל עוד משחק פנטסטי של ג׳רי פיקה (6 תיקולים מוצלחים) מנע כל תחילת קאמבק. האדום של לורה והכניסה של קינג דוגלאס האגדי סגרה את המשחק. הברזילאי הכושל התרוצץ כמו תרנגולת חסרת ראש בשלושת השערים של בארסה, כחוסר האונים שלו בלט במיוחד בשער החמישי של בארסה והשני של ניימאר. משחק מעולה של ניימאר בדיוק מתי שהקבוצה הייתה צריכה אותו, אם רק הבעיטה לקורה הייתה נכנסת…

סרג׳י רוברטו נבחר בצדק למצטיין המשחק – 4 מצבים שהוא ייצר (2 בישולים מוצלחים), 7 תיקולים מוצלחים (הכי הרבה במגרש). לואיס אנריקה אמר בסיום המשחק שהוא ראה הרבה מגנים ימניים, אבל אין יותר מתאים לבארסה מאשר סרג׳י רוברטו. אומר הרבה להמשך העונה, ומרמז כמה דברים לאלייש וידאל.

הטוב: מאניטה במולינון.

הרע: אין.

המכוער: יורם ארבל חושב שמסי על המגרש וקורא לחיחון ספורטינג ליסבון.

ההרכב:

טר שטגן (6).

סרג׳י רוברטו (8), פיקה (8), מאתייה (6), לוקה דין (6).

ארדה (7), בוסקטס (7), אנדרה גומש (5).

ראפיניה (7), סווארס (7), ניימאר (8).

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023