הסיקור: לגאנס 5-1 ברצלונה

אחרי ההפסד הביתי ולא מחויב המציאות לאלאבס במחזור שעבר, בארסה חזרה לעצמה עם 1-5 סביר וטוב אצל לגאנס. לואיס אנריקה שב לעמדת הניסוים במעבדה שלו והפעם חזר עם 3-4-3 שונה: מסצ׳ראנו כמגן ימני עם תמיכה של ראפיניה. פיקה בלם מרכזי, וסמואל אומטיטי כבלם שמאל עם תמיכה של ג׳ורדי אלבה.

תוכנית המשחק של לואיס אנריקה עבדה, אבל החריקות בצד האחורי נראו לכל עין, כמו גם התמיכה של הקישור כשראקיטיץ׳ נראה קצת הולך לאיבוד ללא התאום הקבוע שבדרך כלל מחכה לו בצד ימין, או התמנון מבדאיה בצד שמאל (הוא נשאר לנוח בבית לקראת אתלטיקו). צריך לקוות שלואיס אנריקה לא ינסה את מסצ׳ראנו כמגן ימני שוב, זה לא עבד בליברפול אצל בניטס, ולא אצל גווארדיולה כאשר בארסה שיחקה עם 3 בהגנה במסטאייה.

המערך הזה יחד עם קו ההגנה הגבוה של לגאנס היה כמו ארוחת בוקר ל MSN ומשם זה כבר 0-3 לבארסה במחצית עם פרגון מופלא של מסי וסווארס.

במחצית השנייה בארסה כבר עלתה ל-5 ושם לואיס אנריקה התחיל לשמור (בשעה טובה) על השחקנים לקראת המיני קלאסיקו נגד אתלטיקו מדריד ביום רביעי עם 3 חילופים שלמים.

הטוב: חמישיה במדריד.

הרע: שום דבר פרט לבעיטה המושלמת של לגאנס היה חוקי בשער שלה. מהנפילה לבעיטה דרך הדחיפה של אלקאסר בחומה).

המכוער: יש סיבה שלגאנס נקראת ״אספניול״ של מדריד ולא רק בגלל הצבעים של החולצה. משחק מגעיל וכסחני אחרי שקיבלו את השער השלישי.

ההרכב:

טר שטגן.

מסצ׳ראנו (5), פיקה (7), אומטיטי (8).

ראפיניה (7), ראקיטיץ (5), אינייסטה (7), אלבה (6).

מסי (8), סווארס (7), ניימאר (7).

 

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023