הסיקור: מדריד 1-0 ברצלונה

1. שיר הלל לבאסקי.

כן, ואלוורדה עדיין לא יודע לנהל סגל רחב, והוא עדיין סוחט את המיצים האחרונים של לואיס סווארס. אתמול, הוא ניפק מאסטרקלאס של אימון.

ואלוורדה אמר לאחר המשחק שהצוות למד היטב את המשחק ביום רביעי, וראינו הפקת לקחים מצוינת. בראש ובראשונה: ההשתקה של ויניסיוס. הברזילאי רשם רק 2 דריבלים מוצלחים מתוך 6 ניסיונות ואיבד 5 כדורים. סרג’י רוברטו לא התמודד איתו לבד, הוא קיבל עזרה מצוינת מראקיטיץ’, ארתור ובוסקטס: עם העזרה שלהם בארסה מנעה מהברזילאי הנמרץ לחתוך לאמצע והגבילה אותו לניסיונות נואשים לבעיטה, טכניקה שמאוד חסרה במשחק שלו.

2. העוגן ארתור.

ביום רביעי האחרון, בגוליאדת השקר בברנבאו, בארסה החזיקה בכדור בצד של מדריד רק 15.9% מהזמן. אתמול, זה כבר עלה ל 27.1%, חלק לא מבוטל בזכות ארתור שמניע ומניע ומניע. יש לו עוד הרבה להשתפר מבחינת המיקום ההתחלתי שלו, אבל הוא מוסיף כל כך הרבה.

3. דמבלה המרווח.

זה לא היה משחק טוב של הצרפתי הצעיר, השיא במצב שמסי סידר לו בשביל לגלגל לסווארס את השני והוא העדיף לבעוט בצורה אגואיסטית. אבל דמבלה מרווח את המשחק עם תנועה יוצאת מן הכלל ואתמול הוא גם עשה את מה שוואלוורדה ביקש ממנו הרבה זמן – הגנה, כשהקבוצה עברה ל 2-4-4. הנוכחות שלו על המגרש גרמה לכך שקרבחאל מיעט מאוד לעלות (רק 3 נגיעות ליד הרחבה כשדמבלה שיחק).

4. החומה השנייה.

בניגוד ליום רביעי, טר שטגן לא היה צריך להתמתח יותר מדי. פיקה ולנגלה באחד המשחקים היותר גדולים שלהם סתמו כמעט כל חור אפשרי. אחד הדברים היותר מרשימים אצל הצרפתי זה קור הרוח והיכולת להמשיך את הנעת הכדור בלי להעיף כדורים לתיזנבי.

5. החילופים הנכונים.

אלה החילופים הקבועים של ואלוורדה, אבל זה לא היה רגיל. וידאל נכנס במקום ארתור, אבל לא הלך אוטומטית לצד שמאל של הברזילאי, אלא הלך לצד ימין, במטרה לחסל את ניסיונות הקאמבק האחרונים של הלבנים מהצד של רגילון, ויניסיוס, איסקו ואסנסיו, והוא עשה זאת נהדר – 5 תיקולים מוצלחים, יותר מכל שחקן אחר על המגרש.

כן היה מקום לחילוף שלישי בהתקפה (מדריד קידמה את קו ההגנה שלה כמעט למחצית ושחקן מהיר כמו מלקום היה עושה שם שמות), אבל לא נהיה נהנתנים.

6. זה לא מובן מאליו.

אחרי הזוועתון נגד ויאדוליד, כולנו חששנו בצדק מהטרק בפירנאים. בשטח, בארסה רשמה רצף מזהיר שלא הרבה ציפו לו.

⏸תיקו במשחק טוב בליון.
✅ניצחון עם הרבה אופי בסביליה.
✅0-3 שקרי בברנבאו.
✅0-1 יותר איכותי בברנבאו.
✅חיסול שאיפות הגביע והאליפות של היריבה המושבעת.

אפשר להיות מרוצים מהטרק האינטנסיבי הזה בפירנאים, אבל יש עוד מסע גדול למדריד בהמשך העונה.

שבוע טוב לכולם!

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו