הסיקור: מורסיה 0 – 3 בארסה

בארסה ניצחה את מורסיה 3 – 0 במשחק הראשון של הסיבוב המוקדם בגביע המלך, וכך היא עם רגל וחצי בשלב שמינית הגמר. הגומלין בקאמפ נואו ייערך רק בעוד חודש. אלקאסר, דאולופאו וארנאיס מבארסה ב’ הבקיעו במשחק שקשה להסיק ממנו מסקנות חותכות.

המשחקים מהסוג הזה הם הזדמנויות לשחקני הספסל ובארסה ב’ לצבור ניסיון, להשתפשף, אולי להוכיח משהו למאמן. אבל בשום פנים לא צריך לחרוץ גורלות או להתרגש אם למישהו הולך פחות טוב. אני חושב שבהחלט אפשר לשמוח מכך שקרלס אלנייה פתח בהרכב, אך צריך לזכור שהוא כבר משחק בליגה השנייה. שחקן כמוהו בהחלט ראוי להתחיל להשתלב בקבוצה הבוגרת, אך לצערנו הרב יש סוללת קשרים בסגל הקבוצה וקשה לי להאמין שהוא יקבל הזדמנות על חשבונם כאשר הם כשירים. מארק קוקורייה המגן השמאלי ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת, וגם זו חדשה משמחת מאוד. נותר לי בעיקר לקוות שהוא כן יצליח להתקדם לקבוצה הבוגרת ולא יעזוב כמו גרימאלדו לפני כן. כשמלפניו נמצאים אלבה ודין זאת משימה לא פשוטה כלל.

ג’רארד דאולופאו ממשיך לשגע את האוהדים עם מה שהוא עושה על המגרש. לפעמים הולך ראש בקיר על כלום, אבל כשזה מצליח לו הוא מסוגל לכבוש שערים יפים. הוא הוסיף לזה גם בישול נאה לפאקו, כשעוד לפני זה הרים לו למצב מצוין. חוסה ארנאיס מבארסה ב’, לא בדיוק ילד, כבר בן 22, הבקיע גול יפה ונמצא בכושר טוב בליגה השנייה. הוא לא שחקן לה מאסיה, אבל שווה לבחון אותו לפחות פעם אחת בקבוצה הבוגרת לטעמי. כפי שאמרתי מקודם, ממשחקים כאלה לא צריך לקפוץ לשום דבר, ולכן אני לא מתרגש מהיכולת הפחות מוצלחת של דניס סוארס ואנדרה גומש אמש.

כעת הפנים למשחק הקשה בבילבאו ביום שבת בערב. שחקני ההרכב הראשון צפויים לבוא רעננים, נקווה שגם ישחקו בהתאם.

ההרכב:

סילסן

סמדו, מסצ’ראנו, ורמאלן, דין (קוקו)

דניס, גומש, אלנייה (ראקיטיץ’)

דאולופאו (רוברטו), אלקאסר, ארנאיס

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו