מסי מיורקה 2020

הסיקור: מיורקה 4-0 ברצלונה

1. התגעגענו. גם אם זה בלי קהל, גם אם יש 1000 נהלים שונים ומשונים, גם אם יש פורץ למגרש ששומר מרחק מהשחקנים (😂) – סוף סוף אפשר לספור לאחור למשחק הבא של בארסה.

https://www.youtube.com/watch?v=FDWacGVeBY0

2. השער הראשון היה חשוב ממש. נוכח מאזן החוץ הלא מחמיא שלנו העונה (הפעם האחרונה ששמרנו על רשת נקייה בחוץ הייתה אצל אתלטיקו בנובמבר), האפשרות לקבל בוסט של ביטחון אחרי דקה וחצי עזרה מאוד למוראל של השחקנים – וזה הגיע קודם כל מלחימה של פרנקי דה יונג שעם התאקל שלו על קובו, גם מנע מתפרצת וגם יצר את החיסרון ברחבה אצל המארחת.

3. כן, זה היה אחלה משחק לחזרה, מושלם הוא לא היה. הריפיון באמצע המחצית הראשונה ותחילת המחצית השנייה היה לא נעים לעין.

4. יש דברים טובים אצל קיקה: המיקום ההתחלתי של השחקנים טוב. הלחץ בסדר (לפעמים), וכן, זה עוזר מאוד כשהיריבה לא יודעת ללחוץ. החילוף המוקדם של גריזמן היה ראוי, כולנו היינו בטוחים שהוא הולך להחליף את ברית׳וייט. לא הייתי ממהר לפזר מחמאות על אראוחו (טוב) במקום אומטיטי, הצרפתי לא היה בכושר משחק.

5. יש דברים לא טובים אצל קיקה, אבל זה לא חדש. 3 חודשים של פגרה ועדיין לא מצאת את הנוסחה להפיק את המיטב מגריזמן? ספסל אותו. תן לשחקן כמו פאטי להתגלח על חשבון 0 תרומה התקפית מצידו של הצרפתי. הילד לפחות עם חוצפה חיובית וינסה ליצור יש מאין באגף.

6. יש דברים טובים אצל קיקה 2: המשולש בין מסי, דה יונג וסרג׳י רוברטו הוליד 3 מצבים מסוכנים במחצית הראשונה. דה יונג סחב את הקשר והמגן לאמצע, סרג׳י הגיע בחפיפה ומסי השחיל את המסירה בין כולם. אלה דברים שמגיעים מאימונים.

7. יש דברים לא טובים אצל קיקה 2: המסאז׳ הנעימי בגב שהאיש והפרות עשה לנו בנאום הפתיחה על הצעירים, נעלם לו בתהום הנשייה. דיברתי על זה בפודקאסט שיעלה עוד מעט: קיקה סטיין יודע שבסוף העונה יזכרו לו רק את התוצאות, לא את זה שהוא גרם לריקי פוץ׳ ואנסו פאטי להיות שמשיות ביציע. אני הכנסתי את זה לראש הרבה לפני שדקל וקנין פרסם ארטיקים, ככה שהאכזבה מגיעה כבר בילט אין בלי תיאום ציפיות רומנטי.

8. עדיין יש שביב של תקווה שעם עומס המשחקים כן נראה אותם משחקים. מגיע לנו.

9. פחות הבישולים וגם השער – הנתון שגרם לעיניים שלי לנצנץ: תשעה דריבלים מוצלחים של מסי, הקלילות של ליאו על המגרש חשובה לו וחשובה לנו. כשמסי מרגיש נוח במגרש, בארסה בדרך כלל נהנית. הדרך בהן הדקות שלו ינוהלו חשובה מאוד ליומרות הצמרת שלנו, במיוחד כשמשחקים כל 3 ימים.

10. עושה כיף גם לראות את סווארס רץ באטרף לשוער אחרי חצי שנה שהוא הציק לאנשים אחרים עם כפפות. יחד עם זאת, עוד מוקדם לדעת איך הוא חזר מפציעה כזאת ארוכה, ובגיל שלו.

11. מיורקה הייתה אלגברה ליניארית 1. בשלישי לגאנס מגיעה לקפיטריה ובשישי בסביליה יש לנו מבחן באוטומטים ושפות פורמליות. חתיכת מבחן.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו