הסיקור: סלטה ויגו 3-0 ברצלונה

הנקודות של שי לניצחון בויגו:


1. ניצחון מרשים, פשוט כך. לשחק ב-10 שחקנים במבול שוטף באיצטדיון מנחוס. וזה לא רק הגשם, אלא גם הרוחות המפורסמות בויגו שנכנסות ל׳לבלאידוס׳ ומשנות את כיוון הכדור. רוחות שלפני 3 שנים ביטלו את המשחק של המקומיים נגד סוסיאדאד בגלל חלק בגג שעף החוצה, כן, כן.
2. לפחות לפי אתמול, היה אפשר לראות מחויבות לראות בתנועות הגוף של השחקנים. העיתונאי סיקה רודריגס אמר שהוא לא ראה את בארסה רצה ככה 5 שנים, והסטטיסטיקה מגבה אותו. לראות את מסי דופק ספרינטים ומתעצבן בדקה 88 עושה משהו לאוהדים ועושה משהו גם לשחקנים.
3. אהבתי את הגישה של הקבוצה במחצית השנייה. מעבר לקומפקטיות והמשמעת של השחקנים ב 1-4-4, גם החילופים של קומאן היו לא פחדניים. עולים לי לראש כמה מאמנים שהיו מכניסים את פיאניץ׳, אלניה ומורים לקבוצה ללכת אחורה, אבל ב 0-1 בארסה דווקא חיפשה את השני, והשיגה אותו. וקומאן הכניס את טרינקאו ופדרי שיכולים גם להחזיק בכדור וגם לרווח, חילופים פשוט טובים. רק אל תחרבן את זה בעתיד בבקשה.
4. זה כמובן עוד לא אומר שפתאום אנחנו הקבוצה הטובה בעולם, אבל לפחות יש מומנטום חיובי קל, זה גם משהו. מה יקרה שיהיו רוחות סוערות יותר? מה יקרה אם נקלע לפיגור מוקדם ולא נתחיל משחק עם יתרון מהיר? עוד מוקדם לדעת.
5. אתמול הדאבל פיבוט של בוסקטס ודה יונג היה פנטסטי. הלחץ הגבוה של שניהם הוליד את השער הראשון של אנסו פאטי ושניהם כיכבו בכמות החטיפות ביחד עם פיקה וג׳ורדי אלבה. דה יונג רקד על המגרש ונראה בבירור שהוא משחק עם ביטחון, כמעט כל החלטה שלו אתמול הייתה ההחלטה הטובה ביותר שהיה אפשר לקבל.
6. אם חשבתם שההגדרה של בזבוז היא 135 מיליון יורו על גריזמן (+15 מיליון לעורך דין ,לרופא שיניים ולמשפחה) תשמחו לדעת שיש לו גם עלות שכר של בערך 240 מיליון יורו בחוזה עד 2024, לפי טבלת השכר שפורסמה כאן בדף אתמול. גאון אתה ברתומאו, גאון.
7. הילד ענק.
8. בן 17 באיצטדיון מנחוס עושה בגול הראשון תנועה שהיא שילוב של סמואל אטו (בברנבאו ב 2005, ברומא ב 2009) + רומאריו + סוארס. וזה לא רק הסיומת עם החיצון, אלא גם חשיבה מוקדמת שהיא יותר אינסטינקט חייתי של גולר. בשנייה הראשונה הוא עם הגב לשער, שניה אחרי הוא מקבל כדור בנגיעה מקוטיניו כשהוא כבר מודע למיקום של ג׳וזף איידו ואיך אפשר לזרוק אותו עם הטעיית גוף ושניה אחרי זה הכדור כבר נעוץ ברשת. מדהים.
9. אם בנוסף ל-10 קילו שרירים קוטיניו השתיל ריאה נוספת במינכן שמאפשרת לו לרוץ כמו אתמול, הרווחנו. אתמול הוא היה נפלא.
10. המדים האלה 😍

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו