הספונסרים של ברצלונה ועתידם

הנשיא לאפורטה אמר ביום שישי שבארסה תשמח להאריך חוזה עם ראקוטן בעקבות קשרים טובים עם מיקיטאני, אבל גם בו זמנית אמר שהם מדברים עם ספונסרים נוספים.

נייקי 💰

נייקי היא הספונסר הכי גדול של בארסה ומכניסה למועדון 155 מיליון יורו בעונה. כעיקרון החוזה עם הענקית האמריקאית הוא עד 2026 אבל בחוזה שנחתם ב 2016 יש סעיף שמבקש אישרור של הסוסיוס של החוזה ב 22/23.
היחסים ידעו עליות ומורדות בשנתיים האחרונות כשהכשלים בייצור החולצות של 20/21 היו נושא לוהט לדיון בפגישות בין הצדדים. בארסה רצתה פיצוי על אובדן הכנסות פוטנציאליות בגלל כך.

ראקוטן 💰

ברתומאו האריך את החוזה עם ראקוטן עד יוני 22 תמורת 30 מיליון יורו, 25 מיליון יורו פחות ממה שהם שילמו לפני כן. לפי הנשמות הטובות, זאת הייתה דרישה של היפנים בגלל הקורונה ובעיקר בגלל חוסר הוודאות סביב העתיד של מסי.

כעת לאפורטה ינסה להחזיר את הסכום ל-55 מיליון יורו בעונה וגם להאריך אותו. הוא נתן לראקוטן מחווה אסטרטגית של רצון טוב בשבוע שעבר כשאיפשר להם לקחת בעלות על המותג של ברצלונה וליצור מוצרים משל עצמם לצורכי רווח – רק ביפן.

בקו 💰

הטורקים ניהלו מו״מ עם הפחון טוסקטס להוריד את הסכום שהם מכניסים מ-19 מיליון יורו ל-10, רק עבור שלטים באיצטדיון ופרסום על חולצות האימון. לאפורטה יצטרך או לעלות את הסכום או לחפש ספונסר אחר לצד של החולצה.

תומאס בראון 💰

חברת האופנה האמריקאית הכניסה למועדון 5-7 מיליון יורו בלבוש של השחקנים בנסיעות שלהם. במועדון מחפשים ספונסר אחר.

סטנלי בלק אנד דקר 💰

ספונסר של בארסה מתחילת העשור וכיום מככב על החולצה של קבוצת הנשים. מכניסים 6 מיליון יורו בעונה והחוזה עומד לפוג בקרוב.

בנק לה קאישה 💰

מכניסים למועדון 7 מיליון יורו בשנה עבור שלטים בקאמפ נואו ובמסיבות עיתונאים.

לאפורטה אמר שיש עוד ספונסרים שרוצים להכנס למועדון והוא מאמין שתוך שנתיים הוא יחזור לשפיות כלכלית. בואו נראה.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו