הפנינים מהראיון של רונאלד אראוחו באורגוואי

״מבחינה אינדבדואלית, זאת הייתה שנה יפה, למרות שהיו רגעים קשים כמו הפציעות, אבל אני שמח לשחק הרבה יותר ממה שחשבתי שאשחק. אני שמח בעיקר שלמדתי״.

״מבחינה קבוצתית לא השגנו את כל היעדים שהצבנו לעצמנו, צריך להמשיך לעבוד קשה ואני מקווה שבעונה הבאה כן נעמוד בהם״.
״לפני תחילת העונה נאבקתי עם כאבים בשריר מיתר הברך ברגל ימין. זה הפריע לי, שיחקתי כמה משחקים עם השריר הפגוע ולא הרגשתי בנוח. בפברואר נקעתי את הקרסול וניסיתי לכפות החלמה מהירה בשביל לשחק נגד פאריס, בסוף הפציעה חזרה וזה גרם לי להפסיד עוד משחקים. כיום אני מרגיש טוב יותר, אין לי שם כאבים יותר״.

״אני שמח במועדון. אני יודע שיש לי חוזה לעוד עונה ולא עדכנו אותי לגבי החידוש, אבל אני רגוע. אני רוצה להמשיך פה. כן מדברים באוויר על חידוש חוזה, אבל אני מרוכז עכשיו בנבחרת ובמשחקי המוקדמות, אחר כך נראה מה יהיה״.

״מסי? בהתחלה אתה די בשוק ממה שהוא עושה, אבל אז אתה מתרגל כי הוא משחק איתך בקבוצה. הוא הטוב בעולם, הוא גם אדם טוב, מודל לחיקוי, קפטן גדול. הוא כל הזמן מדבר ומדרבן אותך״.

״המאטה של גריזמן? (צוחק): הוא יודע להכין אחד יותר טוב מהרבה אורגוואים. הוא גם אישיות נפלאה״.

״קומאן? תמיד היו לי יחסים טובים איתו, הוא העניק לי הרבה דקות משחק ויכולתי להראות לו שאני יכול להתחרות ברמות האלה. העניין עם לואיס לא הסיט אותי מהפוקוס מהעונה הראשונה שלי בבוגרים והייתי צריך לקחת את ההזדמנות בשתי הידיים ולשחק כמה שיותר״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו