הצניחה החופשית של בוסקטס

יש לבארסה הרבה בעיות, אחת מהן היא הצניחה החופשית של בוסקטס – גם בגלל השיטה וגם בגלל היכולת האישית. כל אחד עם עיניים מסוגל לראות אותה והיא כואבת, במיוחד לשחקן שבסך הכל השלים 32 בקיץ האחרון, ונמצא בלי ספקות בהיסטוריה של המועדון כאחד הגדולים ביותר אי פעם שלבשו את המדים שלנו.

הנפילה של בוסקטס


אז הנה היא גם במספרים בתמונה המצורפת, ואנחנו לא משווים את סרחיו לשחקן שהיה תחת פפ גווארדיולה או לואיס אנריקה. אלה רק המספרים שלו בעונה הראשונה של ואלוורדה.
הנתון החסר בטבלה הוא איבודי כדור, במאגרי המידע של OPTA האיבודים למשחק נשארו כמעט אותו דבר, אבל הם לצערי לא מספרים איפה הוא איבד את הכדור ומתי. ניסיון למסירה חותכת יספר כמו איבוד כדור שלומיאלי 40 מטר מהשער שיוביל להתקפת יריב, וזה משהו שקורה לבוסקטס הרבה יותר לאחרונה, אבל לא נספר מספיק טוב בסטטיסטיקה.
החטיפות של בוסקטס היו ההיילייט של התמנון מבאדיה. היכולת לקרוא את המשחק בצורה נפלאה ולמקם את עצמו בדיוק בזמן כדי לשבור מסירה שיכולה להוביל למצב מסוכן. זאת הייתה יכולת שהצילה את בארסה מאות פעמים ועכשיו, כשבוסקטס איטי מדי והרגליים הארוכות מגיבות לאט מדי, בארסה נענשת.
גם פעולות הלחץ שלו בצניחה חופשית, ולא שואלוורדה היה אשף משחק לחץ בבארסה. כדורי העומק גם חטפו מכה ובארסה עדיין נואשת לקשר שיבצע את המסירה החותכת בין כמה שחקנים או יחליף אגפים בכובד המשחק.
סיפור עצוב, עוד אחד מיני רבים בבארסה הזאת.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו