הצעדים של ההנהלה לזכרו של קרויף

במלוא שנה למותו של יוהאן קרויף, ללא ספק האדם המשפיע ביותר בהיסטוריה של ברצלונה, ההנהלה של ברתומאו החליטה על מספר צעדים להנצחתו:

  1. המיני אסטדי החדש שישמש את בארסה ב׳ ויוקם בעיר הספורטיבית של ז׳ואן גאמפר יקרא על שמו של קרויף:

2. שדרת ארסיטדס מאיול, השדרה לאורכה ממוקמים המשרדים של בארסה בצידו המערבי של מתחם הקאמפ נואו, תשנה את שמה לשדרת יוהאן קרויף.

3. פסל של יוהאן קרויף יוצב מחוץ לקאמפ נואו. אבל… רק אחרי שהשיפוץ בו יסתיים, באיזור 2021.

4. ג׳ורדי קרויף תרם חולצה ואת כדור הזהב של קרויף למוזיאון של בארסה ויפתח בו חלק מיוחד שיוקדש לשחקן האגדי. עדיין, המוזיאון נקרא על שם האקס נשיא לואיס נונייס, עבריין מורשע שיצא לא מזמן מהכלא.

 

עדיין, ברתומאו וסנדרו רוסיי אחראים לתמונה המגעילה הזאת בה קרויף נדרש להחזיר את תואר נשיא הכבוד של המועדון שהוענק לו על ידי לאפורטה.

Image may contain: 1 person, sitting and indoor
הכותרת של MD
בטור היומי שלו פרנססק אגילר ״חשף״ שג׳ורדי קרויף קיבל הצעה להיות המזכיר הטכני של בארסה במקום זוביזארטה ומקומו צריך להיות עם בארסה בעתיד.

לפי המקורות שלנו: לא היה דבר כזה.

בואו נחזור אחורה: זוביזארטה פוטר אחרי סוסיאדאד ובגלל שברתומאו הקדים את הבחירות, מונה צוות מעבר במזכירות הטכנית שכלל את בראידה הכלומניק, רשאק, וג׳ורדי מאסטרה.

ביוני 15, לאחר שהאריך חוזה ללואיס אנריקה (למרות שאמר שאסור לעשות זאת לפני זה) ברתומאו בישר שרוברט פרננדס יהיה המזכיר הטכני שלו אם יזכה בבחירות.

שמו של ג׳ורדי קרויף לא עלה בגלל סיבות מקצועיות, אלא משום שאביו עדיין היה חי, והמשיך לסלוד ולתקוף את הנהלת הנחשים. נראה לכם הגיוני שברתומאו היה מחלק הצעה לבן של הנמסיס של ההנהלה הזאת?

האם ג׳ורדי קרויף יחזור לבארסה בעתיד? יכול להיות מאוד שכן. בפרק הזמן ההוא, בין הבחירות פשוט לא. מצטערים לנפץ לאופירה את הסקופ.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו