הרכש של פראן טורס מהזווית של אוהד מנצ׳סטר סיטי

גיא, אוהד סיטי, עם הדעה שלו על פראן טורס:


“כאוהד, אני לא יותר מדי עצוב על העזיבה של פראן. הייתה לו פתיחת עונה טובה עם כמה משחקים רצופים בהרכב של פפ (כולל צמד גדול נגד ארסנל), אבל אז הוא סבל מפציעה קלה. ודווקא אחרי הופעות ממש טובות בליגת האומות, ספג את השבר שממנו הוא מסיים להחלים עוד מעט.
בסיטי פראן טורס היה עוד כישרון, אבל הוא לא היחיד, ולכן לא בוכים על העזיבה שלו. יש לנו מספיק כישרונות במחסן למקרה שכישרון אחד יעזוב, כמו קול פאלמר, שיכול לקבל עוד דקות בלעדיו.


אני מרוצה מתג המחיר שלו, פי שתיים ממה ששילמנו לולנסיה, זאת אחלה עסקה במחירים של היום.


לגבי התפקוד שלו, אני בספק שהוא יהיה חלוץ 9, אין לו מספיק פיזיות כדי להיות עם הגב לשער. קיצוני טהור הוא גם יתקשה להיות, הוא לא מסוג השחקנים שרצים על הקו ומרימים, מה גם שאני חושב שזה לא סוג הכדורגל של ברצלונה.


לדעתי הוא יוכל להיות זה פינישר שנע בין הקווים. בזה הוא מצוין. יש לו חוש לשערים כמו שראינו בליגת האומות, אבל אני לא יודע אם הוא שחקן של 25-30 גולים. בסיטי היה לו מנהג להעלם לפעמים במשך חלקים מהמשחק ואני חושב שתצטרכו חלוץ 9 אמיתי בלי קשר אליו.


לסיכום, הוא שחקן טוב שיוכל להיות שחקן מעולה בעתיד. אבל אל תצפו שהוא יסחוב את הקבוצה על הגב שלו. הוא תוספת נהדרת לפאזל ושחקן שיכול לפרוח בקבוצה שרצה טוב והתפקיד שלו מוגדר, כמו בנבחרת ספרד.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו