השנה שהייתה – 2011

מבט לאחור על 2011, עוד שנה עצומה בהיסטוריה הכבירה של מועדון הכדורגל של ברצלונה.

ינואר

במשחק הגביע מול בטיס, צ’אבי עשה היסטוריה ועבר את מיגלי (549) בדרך להיות הבלאוגרנה עם מספר ההופעות הגדול ביותר בכל הזמנים.

 

 

בפעם הראשונה בהיסטוריה, 3 יצירות ממחלקת הנוער של מועדון אחד, סיימו בשלושת המקומות הראשונים בכדור הזהב החדש של פיפ”א. ברח לנו השם של מחזיק הכדור עצמו. מיצי, משהו כזה.

 

 

פברואר:

 

ב-20 בפברואר, פפ גווארדיולה ערך את ההופעה ה-100 שלו על הקווים עם מאזן נדיר של 79 ניצחונות, 14 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים (רובם המוחלט בזמן גארבדג’). במהלך משחקים אלה גווארדיולה השתמש ב 40 שחקנים שונים, 56% מהם תוצרת בית. הקבוצה שלו בילתה 68 שבועות במקום הראשון בטבלה, עוד שיא נוסף.

 

מרץ:

 

סרטן הכבד של אבידאל מוטט את הקבוצה מבחינה מנטאלית, אבל מאוחר יותר איחד אותם יותר מאי פעם. אריק החלים בזמן שיא והספיק להניף את גביע האלופות באחד הרגעים המרגשים בהיסטוריה של המועדון.

 

 

נו, וההוא, מיצי הזה, הוסיף עוד שער לפנתיאון השערים המדהימים עם ההקפצה המדהימה הזאת מול ארסנל בליגת האלופות.

 

אפריל:

 

 

באפריל קיבלנו מרתון היסטורי של קלאסיקוס. אחד שהבטיח את האליפות של הליגה, אחד שגרם לנו לבכות בגמר הגביע, ועוד שניים שכיפרו שבעתיים על ההפסד במסטאייה, עם 0-2 ענק בביבנבאו ו 1-1 מספק בדרך לגמר האלופות בוומבלי.

 

מאי:

 

 

מאי היה חודש מרגש במיוחד. תחילה בתיקו 1-1 (שוב) בלבאנטה (שוב) שהבטיח אליפות (שוב), ובסוף החודש, אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה, בדרך לרמיסת השדים האדומים של פרגוסון והזכייה הרביעית בתואר אלופת אירופה.

 

יוני:

 

 

החודש הראשון בפגרה ראה הארכות חוזים, פה בתמונה של הפרודיג’י תיאגו אלקנטרה.

 

יולי:

כמעט חודשיים של סאגה ועקשנות בלתי מתפשרת של אודינזה הסתיימו ברכש הגרנדיוזי הראשון של הקיץ: אלכסיס סאנצ’ס.

 

אוגוסט:

 

 

סאגה של 4 שנים הסתיימה בנחיתה של ססק פברגאס, סוף סוף, בקאמפ נואו. חזרנו גם לאקשן עם עוד צמד קלאסיקוס בסופרקופה, 2-2 טוב בביבנבאו, ו 2-3 אדיר בקאמפ נואו הבטיחו עוד תואר לארון.

 

ספטמבר:

 

לצד מאניטות לבאטה בוריסוב ואתלטיקו מדריד (ושמיניה לאוסאסונה) בארסה הפגינה יכולת חוץ רעה בתיקו המבוזבז בסוסיאדאד. אנדרס אינייסטה נפצע מול מילאן ונעדר כחודש.

 

אוקטובר:

 

חודש של אפס אנד דאונס ראה את הקבוצה מנצחת בקושי במשחקי החוץ, מקרטעת במשחקי הבית (סביליה) ומקנחת עם מאניטה נוספת למיורקה.

 

נובמבר:

 

נובמבר ראה ניצחון גדול במילאנו (2-3) לצד תיקו במבול של הסאן מאמס, והפסד הבכורה העונה, 0-1 לסוס השחור חטאפה.

 

דצמבר:

 

 

 

 

סרגל המאמצים המדובר של פפ גווארדיולה שוב נתן את הטון והביא את הקבוצה ליכולת שיא בדצמבר. 6 ניצחונות מ-6 משחקים, יחס שערים מפחיד של 1-29 וניצחונות מופלאים בקלאסיקו הראשון בביבנבאו, ובגמר אליפות העולם על סנטוס.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו