Featured Video Play Icon

השער האגדי של מסי נגד חטאפה חוגג 16

זה מה שהיה לשחקני חטאפה להגיד אחרי ‘המסידונה’ נגד הקבוצה שלהם:

חאבייר פראדס: “יכלתי לנסות לעשות עליו פאול, אבל פחדתי מצהוב מיותר במחצית הראשונה. לא האמנתי שהוא ימשיך כל הדרך לעשות את מה שהוא עשה”.

נאצ׳ו פרס: “יצא לי לקבל ממסי השחלות נקיות יותר (צוחק), באמת! הכדור פגע ב-2 הרגליים שלי! שיחקתי בכנף שמאל אבל באתי לעזור לפראדס לשמור על מסי, וזה היה חסר תועלת. היה רגע שבו הצלחתי לתפוס אותו, שמתי עליו את היד, כשהוא התקרב לרחבה, ניסיתי לחסום לו את צד ימין, אבל איכשהו הוא עדיין מצא דרך ללכת שמאלה”.

דוד בלנגר: “כשהוא הצליח לברוח מנאצ׳ו, הפעלנו אזעקת אמת בגלל שהיינו חשופים מאחורה. המיסטר ברנד שוסטר אמר לנו אחרי המשחק שהיינו צריכים לכסח אותו כי זה הפתרון היחיד, אבל זה בכלל לא היה כזה פשוט. ניסיתי לתקל ואני חושב שנגעתי בכדור, אבל זה לא היה מספיק”.

השוער לואיס גארסיה: “ידעתי שהוא ילך שמאלה, אבל זה היה כל כך מהיר שלא ידעתי מה לעשות. את הכדור ברשת ראיתי כבר כשהייתי עם הבטן על הדשא”.

דוד קורטס, קו ההגנה האחרון: “אם מסי בועט שטוח, אני מונע את השער הזה בגליץ׳. אבל האיחו דה פוטה הזה חכם, הקפיץ מעליי כאילו אני לא קיים”.

דני גוויסה: “הבחור הזה יכול לפרוש מכדורגל כבר עכשיו! הוא שחקן מדהים והוא עדיין רק בתחילת דרכו, זה פשוט לא ייאמן”.

——

דקו: “אני מאמין שזה הגול היפה ביותר שאי פעם ראיתי בחיי. כולנו עדיין בהלם אבל גם שמחים וגאים”.

רייקארד: “זו הייתה יצירת אמנות. הביצוע היה מושלם, הריצה, הסיומת, הכל”.

פרננדו מוריינטס (ולנסיה): “בא לי לעזוב הכל וללכת הביתה לראות את מסי, כי שמעתי שזה שער מטורף”.

מסי: “האמת היא שחשבתי הרבה על השער והחשיבות שלו. שמעתי שרבים משווים את זה לגול של דייגו, אבל אני ממשיך בשלי – שזה אומר לשחק היטב וללמוד עוד ועוד כמו שאני תמיד עושה. צ’אבי אמר לי שכולם מדברים על הגול ולא מזכירים מי מסר לי מחצי המגרש… 😄”

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו