השער של מסי נגד חטאפה 2007

השער ההוא של מסי נגד חטאפה, חוגג בר מצווה

13 שנים לשער ההוא של מסי נגד חטאפה, השער שנבחר ליפה ביותר בתולדות המועדון על ידי אוהדי ברצלונה. הנה חלק מהכותרות בבוקר למחרת:

הנה מה שהיה לשחקני חטאפה להגיד אחרי ׳המסידונה׳ נגד הקבוצה שלהם:

חאבייר פראדס: ״יכלתי לעשות עליו פאול, אבל פחדתי מצהוב מיותר במחצית הראשונה. לא האמנתי שהוא ימשיך לעשות את מה שהוא עשה״.

נאצ׳ו פרס: ״קיבלתי השחלות נקיות יותר ממסי (צוחק), באמת! הכדור פגע ב-2 הרגליים שלי! זה לא היה כזה נקי. שיחקתי בכנף שמאל אבל באתי לעזור לפראדס, זה היה חסר תועלת. היה רגע שבו הצלחתי לתפוס אותו, שמתי עליו את היד, כשהוא התקרב לרחבה, ניסיתי לחסום לו את צד ימין, אבל איכשהו הוא מצא דרך ללכת שמאלה״.

דוד בלנגר: ״כשהוא ברח מנאצ׳ו, הפעלנו אזעקת אמת בגלל שהיינו חשופים מאחורה. המיסטר ברנד שוסטר אמר לנו אחרי המשחק שהיינו צריכים לכסח אותו, אבל זה לא היה כזה פשוט. ניסיתי לתקל ואני חושב שנגעתי בכדור, אבל זה לא היה מספיק״.

השוער לואיס גארסיה: ״ידעתי שהוא ילך ימינה, אבל זה היה כל כך מהיר שלא ידעתי מה לעשות. את הכדור ברשת ראיתי כבר שהייתי עם הבטן על הדשא״.

דוד קורטס, קו ההגנה האחרון: ״אם מסי בועט שטוח, אני מונע את השער הזה בגליץ׳. אבל האיחו דה פוטה הזה חכם, הקפיץ מעליי כאילו אני לא קיים״

הכותרת במארקה

מארקה המדרידאי: ״20 שנים, 10 חודשים ו-26 ימים אחרי, מסי שיחזר את הגול של מארדונה. ההיסטוריה חזרה. 60 מטר ריצה ב-12 שניות, 13 נגיעות בכדור, 4 שחקנים ושוער נעלמו בכדרור. קיבל כדור מצ׳אבי, ברח מפראדס והשחיל את נאצ׳ו. נאצ׳ו ניסה לרדוף אחריו ואיבד אותו בגלל המהירות של הארגנטינאי. ב-2 נגיעות אחר כך הרג את אלכסיס ובלנגר. מול השוער לואיס גארסיה ליאו לא התבלבל, עבר אותו והקפיץ ברגל ימין לרשת״. מסי: ״מקדיש אותו לדייגו״.

הכותרת בספורט

ספורט: ״מסי סופר כוכב״ (אבי נמני, זה אתה?) ״מי שיהיה השחקן הטוב בעולם הוסיף אמש את השער היפה ביותר שלו בקריירה לרפרטואר״.

מונדו דפורטיבו: ״רגל האלוהים. מסי כבש שער אומנותי כמו מארדונה״ ליאו: ״ראיתי שטח פנוי ורצתי לתוכו״.

סנטי נויה: ״אנחנו נדבר על השער הזה עוד הרבה שנים״.״

פרנססק אגילר: ״יהיו עוד שערי מארדונה כאלה של מסי, וברגעים יותר גדולים. הכישרון שלו הוא אין סופי״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו