התשוקה של מועדון הכדורגל ברצלונה ללחוץ על כפתור ההשמדה העצמית היא באמת יוצאת דופן

כמה נקודות של שי לפרק הנוסף בקרקס של ברצלונה.

1. לפני הכל בואו נעשה זום אאוט. אתם מכירים מועדון עילית שהנשיא והסביבה שלו מדליפים בערב של משחק שהם כועסים על המאמן בגלל כמה משפטים שהוא אמר יום לפני עד כדי כך שהעתיד שלו מוטל בספק? ברוכים הבאים לברצלונה.

2. אתם מכירים מועדון עילית בו אנשים מקצועיים החליטו לעזוב בגלל שהנשיא מביא כל הזמן אנשי אמון משלו למעגל הקרוב היות ויש לו פרנויה שיעשו לו הפיכה? ברוכים הבאים לברצלונה.

3. אתם מכירים מועדון עילית שלאורך 15 שנים שפך כמעט 200 מיליון יורו על שחקנים ספציפיים של סוכן ספציפי כמו אנדרה קורי ורובם המוחלט כשל כישלון מוחלט? ברוכים הבאים לברצלונה?

4. אתם מכירים מועדון עילית ששילם שכר שנתי של 700 אלף יורו לאותו אנדרה קורי בשביל שיהיה סקאוט בדרום אמריקה וקיבל בתמורה כלום בפיתה? ברוכים הבאים לברצלונה?

5. אתם מכירים מועדון עילית שהציג שחקן רכש, התגאה בו שהוא שילוב בין המשיח לטיגריס, שפך עליו 31 מיליון יורו בהרבה תשלומים ומתחיל עכשיו לנהל קמפיין להשאיל אותו או למכור אותו בגלל שהמאמן לא תופס ממנו? ברוכים הבאים לברצלונה.

6. נראה לי שהבנתם את הקטע. לאורך 3 השנים האלה, קבלת ההחלטות של לאפורטה הולכת ומתדרדרת, ועצם העובדה שהנשיא חולה על התקשורת, חולה על ספינים, חולה על הפוקוס ופועל לא מעט פעמים מהלב ולא מהשכל, ממשיכה ותמשיך את הדשדוש הכללי שלנו כמועדון כדורגל.

7. ובדרך כלל למלטדאון הזה יש קורלציה למה שקורה במדריד. בהנהלה של בארסה קמים כל בוקר ומסתכלים מעבר לכביש, וזה מרתיח אותם לראות את מדריד בגמר הצ׳מפיונס, עם אמבפה בכיס ופרויקט עם בסיס להצלחה עתידית, זה מחרפן אותם, כי הם יודעים מה זה עושה לדעת הקהל בברצלונה, שתתורגם למטפחות לבנות באיצטדיון.

8. ושלא תטעו, בשיא ההצלחה של ברצלונה של רייקארד, פפ ולואיס אנריקה, זה גם קרה בצד השני, שם היה קרקס לא פחות גדול אצל פלורנטינו, עם הופעות מלטדאון בכיכובם של קמאצ׳ו, לושמבורגו, שוסטר, חואנדה ראמוס, פלגריני ורפא בניטס.

9. האקלים הנוכחי בברצלונה לא יכול להימשך הרבה זמן והעתיד של צ׳אבי באמת באמת בסכנה. יתכן שיגיע מחליף בשבוע הקרוב, זה משהו שהיה נראה תלוש בשבוע שעבר, אבל תסריט ריאלי בקרקס של ברצלונה. וגם אם איכשהו ימצאו דרך להמשיך עם צ׳אבי ולהרגיע את הרוחות, בשנייה שהקבוצה תתקשה בעונה הבאה, שוב יעלו אותו על האש, וצ׳אבי יודע את זה, הוא מכיר את ה׳אל אנטורנו׳, הגורמים האינטרסנטים שקיימים תמיד בברצלונה וההתמכרות התמידית של המועדון הזה לרכילות, רייטינג, ספינים והשמדה עצמית. זאת בדיוק הסיבה שבמשפחה שלו המליצו לו לתפוס מרחק ולקחת הפסקה.

10. לגבי המילים של צ׳אבי, אני לא רואה בהם דבר פסול. לגיטימי מאוד לספר לאוהדים שהמצב הכלכלי שלנו עדיין חרבנא וחייבים לחזק את הסגל במכור למקום להם חלומות כמו שבהנהלה אוהבים לעשות כל בוקר דרך כותרות העיתונים.

11. והסגל של ברצלונה בעייתי בלשון המעטה. יש לנו צעירים מבטיחים והכל, אבל אין קשר אחורי וחמור מכך, מקשרים לעמדה הזאת את קימיך שהוא לא קשר אחורי טהור. מדברים על קיצוני משנה משחק כמו ניקו וויליאמס בגלל שכרגע אין לנו מישהו שמסוגל לעבור שחקן בצד שמאל, מדברים על צ׳אבי סימונס שהוא עוד פלסטר חד פעמי וגם בעונה הבאה נתמודד עם בעיית לבנדובסקי: גולר היסטורי שהולך להרוויח 32 מיליון יורו (תודה פיני ולאפורטה) ולפעמים חושב שהוא בן 28, אבל לא מודע להזדקנותו ולזה שהוא כבר לא לוחץ כמו פעם ובטח לא נייד כמו פעם.

12. כבר אמרתי כמה פעמים, ב 3-3-4 הקלאסי שלה, בארסה צריכה חלוץ נייד, שנע לשטחים מתים, שמסוגל לייצר יש מאין עם דריבל, שמסוגל לעשות דאבל פסים מהירים עם קשרים שמצטרפים, כמו רומאריו, כמו רונאלדו, כמו סמואל אטו, כמו לואיס סוארס. לבנדובסקי אולי היה כזה בבאיירן, עכשיו הוא כבר לא.

13. יש לי הרבה תלונות לצ׳אבי המאמן, ואני רואה הרבה מקומות שהוא חייב להשתפר בהם, אולי בעתיד נקשקש על זה אם זה יהיה רלוונטי, אבל יש משפט אחד שהוא, כאיש של המועדון אמר בנובמבר והוא עדיין מאוד נכון: ״המוסד הזה צריך יציבות, אי אפשר לשרוף הכל בכל פעם שדברים לא הולכים בכיוון הנכון״.

14. אומרים ולא עושים שום דבר בנידון

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו