ואלוורדה מדבר על האקטואליה

ואלוורדה במסיבת העיתונאים אתמול:

“התחרות הזו, ליגת האלופות, תובענית מאוד כי היא משוחקת בקצב אחר. אנחנו נשחק נגד קבוצה מהטופ ואנחנו מודעים לכך.”

“הם קבוצה חזקה שחוותה עונה נפלאה אשתקד. הם טובים בקישור והם עובדים היטב על המתפרצות שכן אחת מנקודות החוזק שלהם היא המהירות באגפים.”

“אתה יכול לחשוב ששמירה אישית על מסי תביא יתרון עבור היריבה אבל אני לא חושב כך. השתמשתי בטקטיקה הזו באתלטיק ובסוף הפסדנו את המשחק. זה לא תמיד עובד ואני לא חושב שזה נוח לעשות זאת.”

“בכדורגל מדברים על תוצאות. אם אתה מנצח, הכול נפלא. בחודש הבא, אתה יכול לעשות את אותם הדברים אבל התוצאות לא יבואו, ואנשים יאמרו עליך דברים רעים. אותם האנשים שמשבחים אותך היום יבקרו אותך אחר כך. כל שאנו יכולים לעשות זה להמשיך לנסות לנצח כי זה מביא רוגע.”

“אינייסטה הוא שחקן משמעותי עבורנו, בבירור. בגלל זה הוא משחק כל כך הרבה משחקים. זה יהיה שקר לומר שאנחנו לא מתגעגעים אליו כשהוא לא משחק. הוא מסמן את הדרך בה אנו משחקים והוא עשה זאת לאורך כל הקריירה שלו, הוא אחד מעושי המשחק של הקבוצה. היה, הינו ויהיה חלק חשוב מאוד בקבוצה, ואין ספק שהוא ישחק עוד הרבה כדורגל.”

“יש סיכוי טוב שסמדו יפתח מחר, יש לנו משחק חוץ… אם הוא עוד לא שיחק משחק חוץ זה כי פשוט לא בחרתי בו, מה אני יכול לומר? נלסון הוא שחקן שהתאקלם לקבוצה צעד אחרי צעד. זה לא קל להצטרף לדינמיקה של המשחק שיש לנו פה, לדרך בה בארסה משחקת. בהתחלה זה היה קשה עבורו אבל זה נורמלי, ועכשיו הוא השתפר מאוד. כל פעם שהוא משחק אתה רואה גם בהגנה וגם בהתקפה כמה הוא מהיר וזריז. אי בטוח שהוא יעזור לנו מאוד.”

“אנחנו שמחים מאוד לגבי פאוליניו. אולי היו קצת דיבורים על ההחתמה שלו, אבל זה לא רק הוא, הדברים האלה קרו גם לשחקנים אחרים. הוא עושה הרבה עבור הקבוצה, הוא השתלב בקרב השחקנים היטב… אנחנו מרוצים מאוד ממה שאנחנו מקבלים ממנו, ומעל הכול מאיך שהוא השתלב בסגל.”

“פאקו אלקאסר היה בסגל למשחק בז’ירונה… מה אני יכול לומר? מי יודע מה יהיה בעתיד. יש 24 שחקנים בסגל ואתם תשאלו על אלו שלא בחרתי, אבל אני לא יכול לבחור את כולם. החוקים של אופ”א לא מאפשרים זאת.”

על דאולופאו: “לפעמים יש משחקים שדברים לא הולכים לך הכי טוב, הכול עניין מנטאלי. אתה יכול להבקיע גול, מהלך אחד יתחבר לך והכול יתחיל להסתדר. אנחנו בוטחים בו.”

עידן

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו