ויקטור פונט

ויקטור פונט ״אני מריח שההנהלה מורחת זמן כדי להעמיד בבחירות מועמד שמתאים לאינטרסים שלה״

כמה דברים מאוד מעניינים מראיון של ויקטור פונט לסוכנות הידיעות EFE:

״אני חושב שיש סיכון שמסי יעזוב וזה עושה לי סיוטים. מסי הוא חלק מהזהות של בארסה, השחקן הכי חשוב בהיסטוריה של המועדון וצריך להיות חלק ממנו גם אחרי שיפרוש. הוא צריך להיות הפנים של המועדון ברמה העולמית גם אחרי הקריירה״.

״חילוף של מאמן לא פותר משבר ספורטיבי ברמת המועדון וברמת הכלכלה שלו. מראה למחדלים שביצעו ברתומאו וחבריו בהנהלה. חייבים למחוק הכל ולהתחיל מחדש״.

״אני לא יודע איך קומאן יעבוד עם פלאנס, אחד מהאחראים על כישלונות רכש בשנים האחרונות. מישהו שצריך לדווח לסגן נשיא ספורטיבי שלא קיים, שהוא עכשיו ברתומאו. זה הזוי שאלה שמקבלים החלטות רעות שהובילו אותנו למשבר הנוכחי, ממשיכים לקבל החלטות״.

״הסוסיוס ברחוב מבקשים ממני שאחבור ללאפורטה, אומרים שזה הדבר הכי טוב עבור ברצלונה. יחד עם זאת, לאפורטה, שהוא בלי ספק אחד הנשיאים הגדולים בכל הזמנים, שייך לעבר. השם שלנו, ׳כן לעתיד׳, מדבר על 10 שנים קדימה. לאפורטה ואני רואים דברים אותו דבר, שותים מאותה באר, שהיא יוהאן קרויף. אבל הסכם הוא לא משהו שדיברנו עליו״.

״זה נכון שקומאן הוא אגדה וצריך להודות לו שהוא מגיע. אני מאחל לו באמת בהצלחה, יש לו אישיות, הוא מגיע מהדרים טים והוא חונך על ידי קרויף״.

״קראתי את הכותרות על כך שהוא לא יהיה המאמן שלנו אם נבחר. זה הוצא מהקשרו. אנחנו כן מאמינים בפרויקט ל-10 שנים ולא בפיתרונות בזק בלי מחשבה קדימה. אני מקווה, מכל הלב, שקומאן יזכה בטריפלט. כשצ׳אבי יהיה ראש הפרויקט הוא יוכל למצוא לו מקום״.

״סגן הנשיא הספורטיבי שלנו יהיה שחקן לשעבר עם מלא ניסיון. הקמפיין שלנו הוא 7 שנים של עבודה, לא משהו שבונים בכמה חודשים. אנחנו מגיעים עם 20 דירקטורים, מנכ״ל וארגון מאוד מסודר״.

״הראיון של ברתומאו ב BARCA TV היה מנותק מהמציאות, כאילו הוא חי במציאות אחרת. המילים שלו היו שקריות. חוסר אחריות. שהוא לא התפטר ושם את האינטרסים שלו לפני בארסה. הוא לא מקשיב לאוהדים, לסוסיוס, לתקשורת. הוא מתנהג כאילו רומא, אנפילד וליסבון לא התקיימו״.

״הוא החליט להמשיך כדי לנסות לסגור את המאזנים ולהפחית את הסיכון שירדפו אחריו כדי להשיב את החובות. אני גם מריח שהם רוצים עוד זמן כדי להעמיד מועמד בבחירות שמתאים לאינטרסים שלהם״.

״המידע שיש לנו מראה שיש תנועות לכיוון הזה. סנדרו רוסיי מושך בחוטים כדי שיהיה מועמד שימשיך אותם, כמו ג׳ורדי רושה או ז׳ואן רוסיי. כן זאת זכותם המלאה, כל סוסיו יכול להעמיד את עצמו לבחירות. אבל נשיא בבארסה זה כמו להתחרות באולימפיאדה, צריך זמן להתכונן, להתאמן וכו׳. אי אפשר לחפש פרצוף ואז לצקת לתוכו תוכן״.

״אני מבקש שבאסיפת הסוסיוס של אוקטובר, הסוסיוס לא יאשרו את התקציב. יש לו השפעה הרבה מעבר למרץ 21. חידושי חוזים של שחקנים, ספונסר, השם של הקאמפ נואו, דברים שיכולים להשפיע שנים קדימה. אני מריח שהם הולכים לנסות לדחוף את פרויקט השיפוץ באסיפה. אני מאחל שזאת תהיה אסיפה שקופה, עם מבט לעומק על המצב הכלכלי של המועדון״.

״ההנהלה הזאת העבירה את ההצבעה עבור שיפוץ האיצטדיון ב 2014. אם יחלו בעבודות השנה, יסיימו את זה ב 2025, 11 שנים הפרש, זה אבסורד. ברתומאו גם הבטיח שהפלאו בלאוגרנה (איצטדיון הכדורסל) החדש יסיים את הבנייה שלו ב 2019, אנחנו כבר בסוף 2020 ולא החלו כלום. זאת ההנהלה הזאת שהובילה אותנו לכך שאין לנו משאבים עצמאיים״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו