מסצ׳ראנו תאקל ארסנל

חאבייר מסצ׳ראנו: ״רציתי לעזוב לפני שהמועדון ירגיש מחויב להראות לי את הדלת החוצה״.

החפסיטו חאבייר מסצ׳ראנו התראיין אמש ברדיו RAC1:

על מסי ומונדיאל 2022: ״אני חושב שהוא יגיע לשם ברמה טובה, רק לפני כמה חודשים הוא זכה בכדור הזהב. הוא לא צריך תואר עם ארגנטינה כדי להיות הטוב בעולם, הוא הראה זאת ב 12-13 שנים האחרונות״.

על ניימאר: ״הלוואי שיחזור והשלושה יוכלו לשחק ביחד. הם היו שלישיה מדהימה, וזה גם יהיה טוב לנו, שנוכל להנות מהם דרך הטלוויזיה.

על הקריסות בליגת האלופות: ״זה קורה בתחרות הזאת הרבה פעמים, ולא רק לבארסה. שני משחקים שמשפיעים על הכל. כאחד שמכיר את חדר ההלבשה, קשה לקבוע אופי על סמך שני משחקים״.

על התקופה בבארסה והסיום שלה: ״חוויתי את הרגעים הכי טובים בהיסטוריה של המועדון ביחד עם השנים הכי טובות שלי כשחקן. הגעתי לבארסה בגיל 26, גיל טוב מאוד להמשיך ללמוד. אבל כן, רציתי לעזוב לפני שהמועדון ירגיש מחויב להראות לי את הדלת החוצה״.

״הדבר הכי טוב שעשיתי היה שהעזתי לעבור להיות בלם, עמדה בה לא חשבתי לשחק מעולם. ככה הצלחתי להשאר כל כך הרבה שנים במועדון כל כך תובעני כמו בארסה״.

המשחק הכי טוב? ״היו הרבה משחקים, אבל ה-משחק הוא הגמר בוומבלי ב 2011. לא רק שזכינו בליגת האלופות, אלא הדרך. זה היה הדבר הכי משמעותי עבורנו. לא חשבתי שאני אשחק. אבידאל החלים, פויול היה שם, זאת הייתה העונה הראשונה שלי. זה היה ספקטקולרי״.

עידן בן חמו

גרתי בברצלונה כמה שנים טובות, עכשיו חזרתי לישראל כדי לכתוב על האהבה הגדולה שלי.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו