חג עצמאות שמח! הנה מקבץ החדשות ב-24 השעות האחרונות

חג עצמאות שמח אוהדים יקרים 💙❤️🇮🇱

עם המעבר החד בין עצב תהומי לשמחה של יום העצמאות, הנה תקציר האירועים בברצלונה ב-24 השעות האחרונות.

⬅️ הליגה הצרפתית מצטרפת להולנדית וגם היא בוטלה סופית. בהמשך השבוע יכריעו אם תהיה זהות לאלופה ומי הקבוצות שיעפילו לאירופה. נשיא הוועדה הרפואית של פיפא אומר שהוא לא מאמין שהכדורגל צריך לחזור לפחות עד ספטמבר. אבל בספרד עדיין משדרים עסקים כרגיל, ובדומה לגרמניה ואנגליה, יש הרבה יותר כסף של זכויות שידור על הפרק. בארסה כבר הפסידה 150 מיליון יורו הכנסות בגלל הקורונה, ואם הליגה לא תחודש, ההפסד יכול לנסוק לאיזור ה 350-400 מיליון יורו. כרגע הדבר העיקרי שיכול לעצור את פתיחת הליגה: התפרצות מחודשת. הקבוצות מתכוננות לחזור לאימונים במאי. פאקו סיירולו, האחראי על המתודולוגיה בבארסה, אומר שעדיף לקבוצה לערוך 3 אימונים קצרים ביום מאשר לדבוק בתוכנית של פיפא (5 שבועות). כך השחקנים יוכלו לחזור לכושר תוך 3-4 שבועות. הוא גם יצא נגד ההצעה לערוך 5 חילופים ואמר שפציעות יהיו דבר בלתי נמנע.

⬅️ ארתור. הבוקר הכותרת של מונדו דפורטיבו עסקה ב׳אור ירוק׳ למו״מ עם יובנטוס, ונראה כאילו בשופר של ההנהלה ממש מנסים לדחוף את הברזילאי החוצה בשביל לנסות לקושש כמה יורואים או להחליפו בשחקנים נחותים ממנו. בסביבה של ארתור מתעקשים שרצונו הוא להמשיך בבארסה, אבל אם הנהלת החלמאים תמשיך לשחק את המשחקים דרך העיתונות, גם הוא עלול להשבר.

⬅️ מייקל רובינסון ז״ל. הפרשן האגדי לצידו של קרלוס מרטינס בשידורים של קנאל פלוס, הלך לעולמו הבוקר. קורבן נוסף של מחלת הסרטן. ספרד כולה התאבלה והספדים נכתבו מכל קבוצות הליגה הספרדית, שחקני עבר ושחקנים פעילים. הוא זכור לכולנו מהשידור האלמותי של ה 2-6 בו הוא אמר על בארסה: ״זאת הקבוצה הכי טובה שראיתי בחיי, אף פעם לא ראיתי קבוצה כל כך טובה. זה כמו שירה, הם כובשים מתי שהם רוצים, והכדורגל, הוא ההתגלמות הכי טובה של הכדורגל״.

⬅️ ראפיניה. במונדו דפורטיבו מזכירים שבמסגרת הארכת החוזה של ראפיניה, הוא מחזיק בסעיף שחרור של 16 מיליון יורו. השחקן יחזור לבארסה ב-30 ביוני, ולטענת השופר, מחזיק בכמה הצעות שעונות על סעיף השחרור.

⬅️ טודיבו. הכיוון של ההנהלה עדיין נשאר לעשות קופה על טודיבו, ואם שאלקה לא תממש את אופציית הרכישה שיש לה עליו (25 מיליון), כבר מנסים לשדך אותו לאברטון ב-20 מיליון.

⬅️ אונאנה. בטלחראף אומרים שבארסה יצרה קשר ראשון עם אייאקס לגבי השער הקמרוני, שלא רוצה לעזוב להיות שוער שני בבארסה וגם אייאקס לא רוצה שיעזוב.

⬅️ בארסה גייט. איש העסקים ז׳אומה רורס, אחד האנשים החזקים בספרד והבעלים של תאגיד השידור מדייהפרו, אומר שהוא מגבש תביעה נגד ההנהלה של ברצלונה על ההונאה וחוסר האמינות בפרשיות האחרונות. בכל מקרה, חברת PWC אמורה לשחרר את מסמך הביקורת החיצוני שלה בשבוע הבא.

חג עצמאות שמח! אוהבים אתכם, אוהבים את הארץ שלנו 🇮🇱🇮🇱🇮🇱

צוות בארסה מאניה.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו