לאפורטה מאשר במסיבת העיתונאים של קונדה את הפעלת ההסכם השלישי והכנסה נוספת של 100 מיליון יורו

🔥 לאפורטה אישר במסיבת העיתונאים עכשיו שבארסה מכרה 25% מ Barca Studios לחברת הקריפטו Socios.com תמורת 100 מיליון יורו שיכנסו לחשבון של בארסה ויעזרו לה לרשום את כל השחקנים.

עוד ממסיבת העיתונאים של קונדה:

קונדה: ״זה נכון שהייתה לי הצעה נוספת (מצ׳לסי) אבל העדפתי לחכות שבארסה תסכם עם סביליה. ההחלטה הייתה ברורה עבורי״.

״קטלאנית? אני אשתדל לדבר עוד כמה חודשים (צוחק). אני שמח מאוד להצטרף למועדון גדול כמו בארסה״.

״השיחות עם צ׳אבי היו מאוד זורמות, תמיד הרגשתי את האהבה של המאמן וההערכה שלו כלפיי. גם הרצון שלו שאני אגיע היה מאוד חשוב בהחלטה שלי״.

״צ׳אבי ביקש ממני להמשיך לעשות את מה שעשיתי בסביליה, להיות אגרסיבי, לבנות את המשחק מאחור ולהיות מחויב לדרישות של בארסה״.

לאפורטה: ״ביצענו את הצעדים ההכרחיים בשביל לרשום את השחקנים החדשים״.

״אנחנו עושים הכל כדי לעמוד ברגולציות של הלה ליגה ואני מקווה שהפירוש שלהם יהיה כמו שלנו. אם לא, אני חושב שבסופו של דבר נגיע להסכמה״.

לאפורטה על מסי: ״אני לא רוצה להגיב על זה, הוא שחקן של פאריס סן ז׳רמן. יש לנו זיכרונות נפלאם ממנו, אחר כך, נראה מה יהיה. יש לנו חוב כלפיו״.

לאפורטה: ״שהיריבים ימשיכו ללגלג ולהתעצבן, אנחנו ממשיכים קדימה״.

״היעד שלנו לרשום את כל השחקנים הוא ה-13 באוגוסט״.

״אנחנו עובדים על עזיבות של שחקנים, יש אופטימיות. לגבי הרכש, קודם נבצע את הרישום ואז נראה אם יש עוד שחקנים שמעניינים אותנו״.

לאפורטה נשאל על ברנרדו סילבה: ״קודם צריך לרשום את השחקנים שהחתמנו, אנחנו עובדים על זה. אחר כך נעבוד על השחקנים שלא נמצאים בתוכניות של המאמן ואז נראה מה אפשר לעשות, צ׳אבי רוצה עוד חיזוקים״.

מתיאו אלמאן: ״כל השחקנים שצריכים לעזוב מודעים למצב והרבה עבודה נעשית, גם על ידם וגם על ידי המועדון. נמצא את הפיתרון הטוב ביותר״.

״קבה, הסוכן של קונדה התקשר כל יום לראות שאנחנו עומדים בפייר פליי. אחרי ההסכם השני, הוא כמעט סגר עם מועדון אחר אבל השחקן רצה לבוא לבארסה״.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו