לאפורטה עולה שוב למתקפה נגד טבאס: ״ההסכם עם CVC כלל הארכת כהונה שלו ושכר כפול מזה של מנהלי בנקים״.

לאפורטה שב לתקוף את טבאס בראיון לתקשורת הברצלונאית וזה היה חריף:

״אחד הסעיפים בהסכם עם CVC הוא שטבאס ישאר 15 שנים כנשיא הלה ליגה, אחר כך שינו את זה ל-8. בהסכם השכר שלו היה כפול מזה של נשיאים של בנקים. ההסכם היה נותן לנו עוד 15% בתקרת השכר (ומשאיר את מסי)״.

״הוא אמר לנו בפירוש שאם לא נחתום, הוא יעשה לנו את החיים קשים יותר. עכשיו זה בדיון בבית משפט. המשכנו להגיד ׳לא׳ והוא שם עלינו איקס״.

״קשה להם עם קטאלוניה וקשה להם עם זה שבארסה היא חלק מהזהות הקטלאנית, הם לא יצליחו לעקור אותנו. הם מנסים, אבל הם לא יצליחו״.

״לדעתי יש קשר בין פרשת נגרירה להסכם עם CVC. יש כאלה שרוצים שבסופו של דבר נהפוך לחברה בע״מ ולא מועדון ששייך לאוהדים שלו. בארסה שייכת לעיר, למדינה ולאוהדים וזה מאפשר לנו לעשות דברים שאחרים לא יכולים לעשות״.

עיתונאי: ״תקפת את ההסכם עם קטאר ועכשיו אתה בעד, מה השתנה?״

לאפורטה: ״האישיו הוא איפה שהם שמו את קטאר – על החולצה וזה היה נראה כמו טעות גדולה בגלל שצריך להעריך את הזהות שלנו, בגלל זה יצאנו נגד זה. זה לא הסתיים בטוב כי זה הוביל את הקטארים לשלם 220 מיליון יורו על ניימאר ולהנהלה כאן להתנהל לא טוב עם הכסף שהם קיבלו מהם״.

״אני כן מפרגן להנהלה הקודמת על השיפור בקבוצת הנשים והזכייה בליגת האלופות, הם בנו את הבסיס ל-2 משחקים היסטוריים בהם נכחו מספר שיא של צופים בקאמפ נואו״.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו