לואיס סווארס: ״אני ליאו מדברים על הכל. עבר ועתיד״.

הנה הפנינים מהראיון של לואיס סווארס ל׳ספורט׳:

״האם היה לי קשה להרדם בלילה אחרי משחקים כמו נגד סביליה? לפעמים כן, זה תלוי. לפעמים קל יותר להרדם ולפעמים לא. האדרנלין שם וזה יכול להשפיע, הפעם זה לא קרה״.

״אשתי הייתה ערה כשחזרתי הביתה, דיברנו על המשחק והיא הלכה לישון, אני בינתיים ראיתי טלוויזיה. אני אוהב חדשות, לא רק של ספורט ״.

“אני לא מכין מאטה לליאו בזמן האחרון 😀, לפעמים אני עם דברים והוא גונב לי שלוק. הוא מכין כשהולכים אליו הביתה ״.

״בין הכנת מאטה לאסאדו, הוא עם המאטה. עם האסאדו עוד לא בחנתי אותו. נעשה לו בעתיד ״.

״זה לא קשה להיות לואיס סווארס, אני בן אדם רגיל, אבא, בעל, אני בן אדם פשוט ״.

״אני לא אשנה את הגישה שלי להלחם ולנצח, למדתי אותה מילדות. אבל השתנתי, בעיקר בגלל מה שאני חווה בברצלונה. מבחינה זאת אני נהנה יותר פה״.

״שיחקתי עם כאבים בתקופה האחרונה אבל אחרי הטיפול האחרון אני ללא כאבים כבר חודש״.

״הייתי שמח לראות את ניימאר חוזר, תמיד ארצה את השחקנים הטובים ביותר לצידי, אבל זה קשה עכשיו. הוא היה אהוב מאוד בחדר ההלבשה, דמות מחייכת כמו כל הברזילאים. ההחלטה שלו לעזוב הייתה מורכבת, כמו האופציה לחזור״.

״אני ומסי חברים טובים מחוץ למגרש, אנחנו מדברים על הכל. עבר ועתיד. הרבה פעמים הנשים שלנו נפגשות בנפרד, ואנחנו בבית של אחד או השני, יושבים 2-3 שעות ומדברים על הכל. בשביל אחרים הוא מסי, בשבילי הוא ליאו״.

״אנחנו לא רואים משחקים ביחד, אבל כן מדברים הרבה על משחקים שהיו, אנחנו מאוד מודעים לביקורת עצמית, תמיד נתקן אחד את השני״.

״ליאו אמר לי במשחק נגד אייאקס ב 2014 שאם אני מרגיש בנוח להיות 9 שאני אשאר שם. אחר כך דיברתי על זה עם לואיס אנריקה, והסכמנו שאני אשאר שם״.

״במקרה של האיחור של דמבלה התערבתי כי הוא צעיר. יש לו הרבה מודלים לחיקוי בחדר ההלבשה. אף אחד לא הולך ללמד אותו לבעוט בכדור, הוא יודע את כל זה. אבל כן אפשר ללמד אותו על מקצוענות יום יומית״.

״אני בטוח שהוא יהיה אחד השחקנים הטובים בעולם, בחיים לא שיחקתי עם שחקן כל כך מהיר. יש פעמים שהוא פורץ קדימה ואני רודף אחריו וליאו בכלל מאחור ואנחנו צוחקים על זה אחר כך״.

״אני לא צריך להיות קפטן. בחדר ההלבשה מבינים מה התפקיד שלי, אבל זה חלום יפה״.

״במועדון כך כך גדול, הביקורת תמיד שם, והיא מגיעה מהר. היא לא פוגעת בי, אני יודע מה אני יכול להציע בגילי ומה עברתי בקריירה״.

״הייתי רוצה לפרוש במועדון הכי טוב בעולם, אבל אני יודע שזה הישג שרק מעטים הצליחו להשיג״.

״קוטיניו הוא שחקן שעושה את ההבדל, הוא לא צריך ללמוד לשחק קיצוני, הוא כבר שיחק שם . אני חושב שהביקורת כלפיו לא הייתה במקום אחרי מה שהעניק לקבוצה בחצי השנה הראשונה שלו ״.

״ההחתמה של דה יונג מרגשת, נקבל אותו בזרועות פתוחות בגלל שהוא שחקן גדול, אבל גם ננסה להוריד ממנו את הלחץ. הוא צריך לדעת שהוא לא בא להציל את העולם״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו