לקראת אולימפיאקוס באתונה

בארסה תשחק היום באתונה נגד אלופת יוון עם מטרה ברורה, לשמור על המאזן המושלם בליגת האלופות ולהתקרב להבטחת ראשות הבית. 4 נקודות בשני המשחקים הקרובים נדרשים למטרה זו.

נתחיל את הסיקור מאיחולי מזל טוב לפאוליניו, שאתמול הפך אבא לתאומים!

השאלה העיקרית בהרכב הקבוצה היא מי יחליף את פיקה המושעה במרכז ההגנה לצדו של אומטיטי. מסצ’ראנו היה חולה במהלך סוף השבוע וטרם קיבל את האישור הרפואי. לכן קיים סיכוי שוורמאלן יפתח בהרכב, שבוע אחרי שגם שיחק בגביע נגד מורסיה. יתר על כן, אינייסטה בחוץ עם כאבים בירך וגם פה לא בטוח מי יחליפו בהרכב. סבירות גבוהה שנראה את פאוליניו, שמבסס את מעמדו בקבוצה ככל שהזמן עובר.

כמובן, הפצועים לטווח הארוך ראפיניה ודמבלה לא יהיו זמינים לרשותו של ואלוורדה. בנוסף להם, אלייש וידאל וארדה טוראן סובלים מפציעה מסתורית ולא נכללים בסגל הקבוצה שנסע ליוון.

מה שלומך אולימפיאקוס?

על מצבה של אולימפיאקוס באופן כללי כבר סיפרנו בסיקור לפני המשחק הקודם. מאז ערכה שלושה משחקים. בראשון, נגד פאוק סלוניקי, ניצחה 1 – 0 משער של ביורן אנגלס הבלם. לאחר מכן ניצחה בגביע 3 – 0 את אכנרייקוס מהליג השנייה. בסוף השבוע הזה התמודדה ב”אם כל הקרבות” מול יריבתה הנצחית פנתנייקוס, והיא הפסידה 1 – 0. כעת אולימפיאקוס נמצאת במקום הרביעי בליגה היוונית עם 14 נקודות.

תקציר המשחק:

https://www.youtube.com/watch?v=jY-CqI_hCRY

ההרכב שפתח:

פרוטו
אלאבדלואיי, אנגלס, סיסה, קוטריס
אוג’יג’ה אופו, רומאו
פרדו, פורטוניס, אנדרוטסוס
אמניקה

השחקן היחיד שיחסר לקבוצה היוונית הוא הקיצוני סבה. מירב הסיכויים שנראה במשחק מולנו שחזור של ההרכב שפתח בקאמפ נואו.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו