לקראת ז’ירונה

דרבי טיים – ז’ירונה מגיעה לקאמפ נואו

לאחר הפתיחה החלקה באמצע השבוע בליגת האלופות מול איינדהובן, בארסה חוזרת לליגה לדרבי הקטן של חבל קטלוניה למפגש מול ז’ירונה בקאמפ נואו.

מה שלומך ז’ירונה?

Image result for eusebio girona

לאחר עונת בכורה בליגה הבכירה אשתקד עם תוצאות מעבר למצופה וסיום במקום העשירי, ז’ירונה פותחת את העונה השנייה בלה ליגה ומבחינתה הדברים נראים טוב מאוד. מקום עשירי כרגע עם שני ניצחונות, תיקו והפסד. במחזור הראשון נפרדה בתיקו מאופס מול ויאדוליד בבית, לאחר מכן הגיע הפסד 4-1 בברנבאו ושני ניצחונות סופר משמעותיים 1-0 מול ויאריאל בחוץ וניצחון 3-2 על סלטה ויגו בבית.

מבחינת סגל, הרבה כאב ראש למאמן אוסביו סקריסטן כאשר לא פחות משישה שחקנים שככל הנראה ייעדרו חואן מוחיקה וקרלס פלאנס פצועים ולא יעמדו לרשותו ולא פחות מארבעה שחקנים שנמצאים בספק: אדאי בניטז, אנתוני לוזאנו, ג’ונס רמליו וחוזה סוארס. באשר להרכב, סקריסטן צפוי לפתוח בהרכב זהה לזה שניצח במחזור הקודם את סלטה ויגו.

כאמור, זו העונה השנייה בסה”כ של האחות הקטנה בלה ליגה לאחר עונת בכורה יוצאת מן הכלל אשתקד, כאשר כולם ניבאו שהיא תהיה היורדת הראשונה היא הוכיחה אחרת ולראיה הניצחון שלה אשתקד על ריאל מדריד בבית. זהו פרויקט מיוחד במינו ששותפים בו פרה גוארדיולה (האח של…) וקבוצת הרכישה המחזיקה גם במנצ’סטר סיטי מהפרמייר ליג. נראה כי היא לא תסתפק בלהיות שותפה בליגה הראשונה, אירופה? ימים יגידו…

הרכב משוער:

בונו

אלקלה   חואנפי  אספינוזה

בניטז  לואיז  גרניי  פורו

ב.גארסיה סטואני  פורטו

מה שלומך אלופת ספרד?

אז בארסה מגיעה למפגש הזה עם מאזן מושלם לאחר ארבעה מחזורים ואנואטה שנייה ברצף (חמסה…) וכמובן התבוסה שהנחילה באמצע השבוע לאיינדהובן בליגת האלופות. אך זה לא מסתכם רק בתוצאות. מקצועית, נראה שהדברים מתחילים לעבוד הרבה יותר חלק משנה שעברה. החזרה ל4-3-3, הפתיחה המצוינת של עוסמאן דמבלה והרכש שביצעה הקבוצה בקיץ מציגים לנו בארסה שונה בתכלית לזו של אשתקד.

מבחינת בארסה, כל תוצאה אחרת מניצחון תיחשב כישלון. עם כל הכבוד לז’ירונה, זו משוכה שבארסה צריכה לעבור בקלות ולא בהכרח שעם ההרכב החזק ביותר. המחזור הנוכחי הוא הזדמנות כפולה עבור המיסטר, לתת מנוחה לשחקנים שמאוד זקוקים לה דוגמת ראקיטיץ’, שאלוהים יודע איך הוא עדיין על הרגליים לאחר המונדיאל האחרון והמתיש של קרואטיה והזדמנות מצוינת עבור שחקנים דוגמת ארתור שיכולים לקבל את המפתחות של ההרכב הראשון. ז’ירונה היא לא מאריות הכדורגל הספרדי וניתן לעשות זאת בשלב זה.

הרכב משוער:

טר שטגן

רוברטו פיקה אומטיטי אלבה

קוטיניו בוסקטס ראקיטיץ’

מסי  סוארס דמבלה

ויסקה בארסה!

היסטוריה

מבחינת מפגשי עבר בליגה, ההיסטוריה לא עשירה כל כך. כאמור, ז’ירונה ערכה את הופעת הבכורה שלה בליגה הבכירה אשתקד והמפגש היום יהיה בסך הכל המפגש השלישי בין הקבוצות בליגה.

בשנה שעברה נערכו שני מפגשים במסגרת הליגה, כאשר המפגש הראשון נערך במונטיליבי והמשחק נגמר בתוצאה של 3-0 משני גולים עצמיים של אדאי וגורקה איריסוס ושער נוסף של לואיס סוארס שחתם את ההתמודדות.

https://www.youtube.com/watch?v=1MZYhiyjgHI&t=39s

 

בסיבוב השני פגשה בארסה את ז’ירונה בקאמפ נואו, לאחר שחזרה מלונדון אחרי מפגש מול צ’לסי בשמינית גמר ליגת האלופות ובמשחק הזה בארסה פשוט פירקה את ג’ירונה שששש אחת משלושער של סוארס. צמד של מסי ושער נוסף של קוטיניו כאשר אצל האורחים היה זה פורטו שצימק.

 

 

 

 

ירין אלגריסי

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו