מדריך המלונות הממולצים בברצלונה: מעודכן ליולי 2023

בברצלונה יש מעל 450 בתי מלון אז קל מאוד להתבלבל ביניהם וללכת לאיבוד . הנה הטופ 10 שלנו על סמך מאות ביקורים של אוהדי ברצלונה מישראל. לצערנו אופציית ה AIRBNB הפכה ליותר יקרה מאשר מלונות ולכן ההמלצה היא לוותר עליהם אם אתם מגיעים כזוג או חבורה מצומצמת.

⬅️ לא שוחטים במחיר ויחסית קרוב לאיצטדיון האולימפי הזמני של ברצלונה:

Barcelo Santsקליק להזמנה

ציון: 8.7 בבוקינג מחיר: 400 עד 800 שקל ללילה, תלוי באמצע שבוע / סופ״ש / עונה

יתרונות: מלון 4 כוכבים שעבר שיפוץ גדול לאחרונה והותאם לאווירה עתידנית של חלל. מיטות נוחות, מקלחת מצוינת וארוחת בוקר טובה מאוד. המלון הכי נגיש לתחבורה ציבורית בברצלונה בגלל שהוא נמצא מעל תחנת SANTS, התחנה המרכזית של ברצלונה, עם חיבור לקווי מטרו מרובים וקווי רכבת שיקחו אתכם גם לקטאלוניה וגם לשאר ספרד (כולל הרכבת המהירה למדריד).

בשביל להגיע לאיצטדיון האולימפי בהר היהודים צריך לקחת את קו L3 הירוק של המטרו מתחת למלון, להגיע ל PLACA ESPANA ולצעוד למעלה. בשביל להגיע למתחם הקאמפ נואו והמוזיאון אפשר לקחת גם מטרו L3 הירוק.

חסרונות: לא נמצא במרכז העיר ככה שאם תצאו רגלית, תצטרכו ללכת ברגל חצי שעה עד שתגיעו למרכז. קליק להזמנה

_________________________________

BARCELONA PLAZAקליק להזמנה

ציון: 8.3 בבוקינג  מחיר: 550 עד 1000 שקל ללילה, תלוי באמצע שבוע / סופ״ש / עונה

יתרונות: כן, זה המלון הראשון של ליאו מסי בן ה-13 בברצלונה והוא המלון הכי קרוב לאיצטדיון האולימפי הזמני של בארסה. הוא נמצא על פלאסה אספניה ומכאן רק צריך לטפס ברגל כדי להגיע לאיצטדיון. לצידו קניון ARENA הגדול שם תוכלו להנות משופינג, מסעדות וקולנוע. בדצמבר וינואר יש יריד מתנות רחוב ליד. בפברואר תערוכת הסלולר הגדולה של ברצלונה ולאורך השנה יש מלא תערוכות שונות בפורום שנמצא מעבר לכביש.

בשביל להגיע למרכז העיר תצטרכו לקחת את הקו הירוק L3 או את הקו האדום L5, זה 10 דקות נסיעה. גם כאן יש רכבות שיוצאות מחוץ לעיר ומגיעות למונטסראט או לפורט אוונטורה.

חסרונות: המלון לא חודש לאחרונה, אבל הוא בסדר גמור גם בימים אלה. קליק להזמנה

_________________________________

BARCELONA GRANVIAקליק להזמנה

ציון: 8.7 בבוקינג  מחיר: 600 עד 1100 שקל ללילה, תלוי באמצע שבוע / סופ״ש / עונה

יתרונות: בדומה למלון BARCELONA PLAZA, קרוב מאוד לאיצטדיון האולימפי הזמני של ברצלונה עם ציון קצת גבוה יותר ומחיר קצת גבוה יותר. גם הוא קרוב לקניון ARENA הגדול שם תוכלו להנות משופינג, מסעדות וקולנוע.

בשביל להגיע למרכז העיר תצטרכו לקחת את הקו הירוק L3 או את הקו האדום L5, זה 10 דקות נסיעה. גם כאן יש רכבות שיוצאות מחוץ לעיר ומגיעות למונטסראט או לפורט אוונטורה.

חסרונות: תצטרכו לקחת מטרו של 10 דקות בשביל להגיע למרכז העיר . קליק להזמנה

___________________________________________

לאוהדים שקופצים לקוויקי בברצלונה רק בשביל משחק באיצטדיון האולימפי, יש מלון זול וטוב של לאונרדו עם מחירים של 400-700 שקל ללילה. הוא נמצא בצד הדרומי של הר היהודים ומרוחק מרב הדברים התירותיים . ציון 8.7 בבוקינג. קליק להזמנה

___________________________________________

⬅️ מלונות טובים במרכז העיר שלא שוחטים במחיר

CATALONIA PLAZA CATALUNYA – קליק להזמנה

ציון: 8.5 בבוקינג  מחיר: 600 עד 1200 שקל ללילה, תלוי באמצע שבוע / סופ״ש / עונה

יתרונות: מלון 4 כוכבים סופר מרכזי – מומלץ למטיילים שמגיעים פעם ראשונה או שנייה לברצלונה ורוצים לטייל רגלית בכל האטרקציות של מרכז העיר, המוזיאונים, השופינג וכמובן האוכל. נמצא גם על פלאסה קטאלוניה משם תוכלו לקחת תחבורה ציבורית לכל מקום בעיר, כולל לפלאסה אספניה, התחנה בה תצטרכו לרדת בשביל להגיע לאיצטדיון האולימפי בהר היהודים.

חסרונות: מרוחק יחסית מהאיצטדיון הזמני של ברצלונה ומהקאמפ נואו (20 דקות בערך במטרו L3 הירוק). קליק להזמנה

_____________________________________________

MOSAIC HOTEL BARCELONA – קליק להזמנה

ציון: 8.8 בבוקינג  מחיר: 500 עד 900 שקל ללילה, תלוי באמצע שבוע / סופ״ש / עונה

יתרונות: מכל מלונות ה-3 כוכבים בברצלונה, זה המומלץ ביותר. מדובר במלון בוטיק ברובע אישאמפלה המרכזי, קצת מעל פלאסה קטאלוניה – מומלץ למטיילים שמגיעים פעם ראשונה או שנייה לברצלונה ורוצים לטייל רגלית בכל האטרקציות של מרכז העיר, המוזיאונים, השופינג וכמובן האוכל. כמו המלון הקודם, גם הוא נמצא כמה דקות הליכה מפלאסה קטאלוניה משם תוכלו לקחת תחבורה ציבורית לכל מקום בעיר, כולל לפלאסה אספניה, התחנה בה תצטרכו לרדת בשביל להגיע לאיצטדיון האולימפי בהר היהודים.

חסרונות: מרוחק יחסית מהאיצטדיון הזמני של ברצלונה ומהקאמפ נואו (25 דקות בערך במטרו L5 האדום). קליק להזמנה

_________________________________________________________

CUBIK H10 – קליק להזמנה

ציון: 8.9 בבוקינג  מחיר: 600 עד 1300 שקל ללילה, תלוי באמצע שבוע / סופ״ש / עונה

יתרונות: אחד המלונות הטובים ביותר בברצלונה מבחינת תמורה למחיר ויוקרה. מלון 4 כוכבים על גבול ה-5 עם עיצוב מודרני, חדרים מפנקים וארוחת בוקר מהטובות שתוכלו למצוא בעיר ברצלונה. כמובן סופר מרכזי וסמוך לרובע הגותי ופלאסה קטאלוניה – כלומר קרוב לשופינג, מסעדות ואטרקציות.

חסרונות: מרוחק יחסית מהאיצטדיון הזמני של ברצלונה ומהקאמפ נואו (25 דקות בערך במטרו L5 האדום או 20 דקות ב L3 הירוק)

רשת H10 שאחראית על המלון הפכה לאחת הרשתות המוכרות והטובות בתחום המלונאות בברצלונה –  עוד מלונות מומלצים שלהם הם CATALUNYA PLAZA, Universitat, URQUINAONA, Metropolitan, Madison, Mimosa, Port Vell,, Raco del Pi, Montcada

___________________________________________________

⬅️ מלונות קרובים לשופינג, כלומר פרימרק

יש 3 חנויות פרימרק בברצלונה, אחת גדולה בפלאסה קטאלוניה (עמוסה כל הזמן – מומלץ לא ללכת) ו-2 יחסית לא עמוסות: אחת על אמצע הדיאגונל (השדרה המרכזית שחוצה את העיר), ואחת בסופה בקניון דיאגונל מאר, שם יש מלונות אבל מדובר במקום מאוד מרוחק ממרכז העיר ועדיף להגיע אליו רק לקניות ולא למלון.

NH COLLECTION CONSTANZA – קליק להזמנה

ציון: 8.5 בבוקינג  מחיר: 500 עד 1200 שקל ללילה, תלוי באמצע שבוע / סופ״ש / עונה

יתרונות: מלון 4 כוכבים טוב של רשת NH עם מיטות נוחות וארוחת בוקר מצוינת. נמצא על קניון L’illa Diagonal (לילה דיאגונל) שיש בו פרימרק, מבחר חנויות וגם מסעדות בקומת הקרקע. הוא נמצא יחסית קרוב למתחם הקאמפ נואו (20 דקות הליכה). בשביל האיצטדיון האולימפי תצטרכו ללכת 7 דקות לתחנת MARIA CRISTINA ומשם לקחת את הקו הירוק L3.

יש בו גם בריכה מחוממת וספא.

חסרונות: מרוחק יחסית ממרכז העיר (40 דקות ברגל, או אוטובוס 67, 59, 63).

___________________________________________________________

⬅️ מלונות יוקרה בברצלונה 

OHLA EIXAMPLE – קליק להזמנה

מלון 5 כוכבים מרכזי במחיר סביר עבור מלון יוקרה (1300-2000 שקל). ציון 9.0 בבוקינג ורמת שירות פנטסטית. קליק להזמנה.

MIRLO BARCELONA – קליק להזמנה

מלון 5 כוכבים שמציע חוויה אחרת מרוחקת יחסית ממרכז העיר, ליד שכונות היוקרה של ברצלונה וההרים שמשקיפים על העיר. סדר גודל של 1400-2500 שקל ללילה, תלוי בעונה. קליק להזמנה

___________________________________________________________

SOFITEL BARCELONA – קליק להזמנה

מלון יוקרה 5 כוכבים על המרינה של ברצלונה עם המסעדות והמועדונים. ציון 9.0 בבוקינג, מחירים נעים בין 1400 ל 2500 שקל ללילה. קליק להזמנה.

___________________________________________________

ME BARCELONA – קליק להזמנה

מלון 5 כוכבים מעולה שמפורסם בזכות אוכל גורמה, מיקום אולטרה מרכזי ובריכה שקופה. ציון 9.2 בבוקינג. בערך 2,000 שקל ללילה. קליק להזמנה.

___________________________________________________________

EL PALACE BARCELONA – קליק להזמנה

אחד המלונות המפורסמים והיוקרתיים ביותר בכל ספרד. נבנה ב 1919 ועבר שיפוץ מאסיבי לפני כמה שנים. מרכזי מאוד במיקום, בריכה בגג וארוחות גורמה ב-2 מסעדות שונות. מיועד למי שיכול להרשות לעצמו. ציון 9.4 (!) בבוקינג. בערך 2,300 עד 3,000 שקל ללילה. קליק להזמנה.

__________________________________________

MANDARIN BARCELONA – קליק להזמנה

מלון 5 כוכבים אולטרה יוקרתי שעבר שיפוץ מאסיבי לפני מספר שנים. אוכל גורמה, מיטות גדולות מאוד ומיקום מרכזי. ציון 9.0 בבוקינג, שימו לב: בערך 4,000 שקל ללילה. קליק להזמנה.

________________________________________________

W Barcelona – קליק להזמנה

אחד המלונות הכי אייקונים בברצלונה, על המרינה. יעד מפורסם של כדורגלנים שרוצים לקחת את הנשים שלהן לבילוי או את הנשים האחרות שלהם לבילוי. ציון 8.4 בבוקינג, 1600 עד 2400 שקל ללילה בערך. קליק להזמנה.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו