מה אתם צריכים לדעת על פרשת נגרירה מהזווית של ברצלונה:

הפובלציסט יואיס קראסקו דיבר בהרחבה על פרשת נגרירה:

״בהתחלה האשימו את ברצלונה בקניית משחקים. חיפשו ראיית זהב שמראה שכסף עבר בצורה כזאת או אחרת מברצלונה והגיע לשופט כדורגל, זאת הייתה ראיית הזהב מבחינתם. המשטרה חיפשה בלי הפסקה ואחרי שחזרה בידיים ריקות, השופט (בספרד הוא גם חוקר), שלח אותם עוד פעם למסע חיפושים וגם הפעם הם חזרו עם ידיים ריקות״.

״בקיץ השופט המקורי בפרשה יצא לגמלאות ובמקומו מונה השופט חואקין אגירה. הוא שלח את משטרת הפנים (הגווארדיה סביל) שוב לחפש את ראיית הזהב ושוב חזרו אליו בידיים ריקות״.

״אחרי שראו שאי אפשר להאשים את בארסה בקניית שופטים בלי ראייה אמיתית, ברשויות החליפו תקליט – ׳בואו נאשים את ברצלונה בשוחד של איש ציבור׳. מספיק כדי להראות שכסף עבר מברצלונה לאישיות כמו נגרירה שכיהן כסגן יו״ר איגוד השופטים ואז אפשר להאשים אותם בשוחד של איש ציבור. הפשיטה אתמול במשרדי איגוד השופטים לא הייתה חדשה, הם היו שם כבר בעבר ועכשיו חזרו לשם שוב, 12 שעות ולא מצאו ראייה מפלילה אחת. היו להם רמזים על שופטים שקנו נדל״ן, אבל ממה שאני יודע, אין ראיית זהב אחת״.

״בנוסף, נגרירה הוא לא ממש אישיות ציבורית כמו חבר פרלמנט או שר, כך שזאת בעיה עבורם. הכסף גם עבר לחברה של הבן שלו וברצלונה הציגה חשבוניות ותוצרים של העבודה איתו, כמו כמה קבוצות נוספות בלה ליגה ששכרו את שירותי הסקאוטינג שלו״.

״אני לא יודע איך זה יגמר, במיוחד שסנדרו רוסיי וברתומאו מעורבים בתשלומים האחרונים. סנדרו רוסיי יודע שאם הרשויות בספרד מחליטות להתלבש עלייך אתה יכול לשבת בכלא לחינם, כמו שעשה ובסוף שנתיים ויצא בסוף זכאי. אני לא מהחסידים של סנדרו אבל מה שעשו לו שם היה באמת לא הוגן״.

״אני כן יודע שהשם של ברצלונה נגרר כעת בחרא בלי הפסקה ופוגע משמעותית במוניטין של המועדון כי רב הציבור מטומטם וקורא רק את השורות הראשונות בכל כתבה כזאת – מבחינתו ברצלונה מואשמת בשוחד וזה גזר הדין, למרות שאנחנו רחוקים שנים משם״.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו