מה קורה עם פרנקי דה יונג?

בשבוע שעבר כשלאפורטה אמר “אנחנו לא רוצים למכור את פרנקי דה יונג”, הוא הוסיף גם “רק אם לא תהיה לנו ברירה”.

וביום חמישי בקבוצת ווטסאפ אחת וקבוצת טלגרם נוספת, בהנהלה של בארסה החליטו על עליית מדרגה וביקשו מהתקשורת המגויסת לעזור להעביר את הנרטיב: “צריך למכור את דה יונג כדי לרשום את השחקנים החדשים בגלל הפייר פליי”.

על הנייר עכשיו זה נכון, בארסה נמצאת עדיין תחת כללי ה 1:3 של הלה ליגה בה היא צריכה הכנסה משמעותית כדי לרשום שחקנים בשליש מהסכום שלה, אבל ההסכם השני של מכירת זכויות השידור ב-330 מיליון יורו אמור להקל על זה משמעותית.

סגן הנשיא אדוארד רומאו אמר עוד לפני ההסכם הראשון שבארסה לא תצטרך למכור שחקנים בגלל המצב הכלכלי והיא תעשה זאת רק בגלל החלטות מקצועיות, אז מה קרה כאן?

ההנהלה של בארסה רואה זאת מנקודת מבט של הכנסה קלה + עוד שחרור בתקרת השכר – על אחד השחקנים הכי סחירים בסגל שמכירתו תעשה רעש אבל לא בלבלים של מכירת פדרי.

טן האח אובססיבי מאוד לפרנקי ויונייטד והסכימה לשלם מינימום 75 מיליון יורו, אותו סכום שבארסה שילמה עליו לאייאקס. בהנהלה של בארסה מודעים לשכר שהם עוד צריכים לשלם להולנדי ביתרת החוזה שלו עד 2026 (איזור ה-90 מיליון יורו כולל דחיות השכר ומענקי הנאמנות של ברתומאו).

הם גם מודעים לכך שהשחקן לא מימש את הפוטנציאל המלא שלו ופוחדים שהערך שלו יצלול בקיץ הבא אם לא ימצא את עצמו בין שלל האופציות שיש לצ’אבי בקישור.

הלילה התקשורת של ברצלונה עסקה רק בזה והיה דיון ער בין השופרות לעיתונאים אחרים, האם הוא שחקן שעושה את ההבדל, האם הוא שחקן שאפשר לבנות עליו קבוצה והאם זאת הייתה בעיה של מערך או מאמנים.

על דבר אחד רובם הסכימו: הדרך שההנהלה של בארסה מבצעת זאת לא עושה שירות טוב לתדמית של המועדון בלשון המעטה, במיוחד עבור שחקן שדחה את סיטי ופאריס בשביל להגיע לכאן והתנהג בצורה הכי מקצועית שיש מהיום הראשון.


בשבת , 23/7 בשעה 21:30 נדבר על פרנקי ועל עוד הרבה דברים בבארסה על בירה און ליין בזום, עם כל הקהילה שלנו. כרטיסים כאן https://bit.ly/beerfcb7

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023