מסי דיבר בהשקה של הנעליים החדשות שלו

מסי באירוע של אדידס היום:

כדור הזהב ונעל הזהב: “כבר אמרתי שהעדיפות שלי היא לא פרסים אישיים, אלא לזכות בכל התארים. זו אף פעם לא המטרה שלי. תארים קבוצתיים הם תמיד טובים יותר. אני מקווה שנסיים את העונה בצורה הטובה ביותר שאפשרית, וכרגע אנחנו נמצאים בדרך הנכונה. המטרה הנוכחית שלנו היא זהה כמו בכל עונה – לזכות בהכל”.

המשחק נגד אספניול: “דברים הולכים היטב עבורנו עד כה. עברנו מבחן קשה אתמול. היינו צריכים להפוך את התוצאה וזה לא היה קל, אבל עשינו את זה ואנחנו בחצי הגמר. אני שמח מאיך שהדברים הולכים עד כה, אבל נשארה עוד דרך ארוכה. הרצון שלי הוא לנצח כל משחק אפשרי שאנחנו משחקים”.

הרכש של קוטיניו ומינה: “המועדון רצה להחתים את שניהם מאז הקיץ ועכשיו הם פה. מסצ’ראנו רק עזב ומיד הבאנו לו מחליף, זה נחמד. אנחנו שמחים מאוד שהם כאן איתנו”.

ואלוורדה: “הוא היה מאוד ברור לגבי הרצונות שלו מאז היום הראשון שהגיע לכאן. תמיד נדרש תהליך הסתגלות והסתגלנו מהר מאוד למה שהוא ביקש מאיתנו לעשות, למרות שזה לא כל כך שונה לגמרי ממה שעשינו בעבר. יחד עם זאת, השתפרנו מאוד בהגנה, ובהתקפה יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לפתור בעיות ושהוכחו כמכריעים”.

רוטציות: “אלה ההחלטות של ואלוורדה. דיברנו על זה ואין לי בעיה עם הרוטציות, בדיוק כמו כל חבריי לקבוצה. זה טבעי, חלק חשוב מהתהליך ואני רגוע לגבי זה”.

זכייה בתארים: “אנחנו תמיד מנסים לזכות בכל דבר שאנחנו מתחרים בו. למרבה המזל, אנחנו מתקרבים. ננסה לזכות בהרבה דברים. נקווה שהעונה הזאת תסתיים בצורה הנכונה”.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו