סווארס: ״אם אתם רוצים ששחקן יצליח, תתמכו בו תמיד״.

הפנינים של סווארס בראיון שלו לגרדיאן: 

״הילדים שלי אף פעם לא באים איתי למשחק חוץ בליגת האלופות, אבל הפעם הם אמרו שהם באים. בנחה נולד בליברפול, דלפי גדלה שם, היא מכירה את השירים״.

״זה הולך להיות מוזר אבל מקסים. דיברתי עם קארגר באולד טראפורד והוא היה נרגש מהאפשרות הזאת״.

״כשנשחק, הידידות תשאר בצד. כולם יודעים איך אני משחק״.

״היום כל אחד רוצה לשחק בליברפול, אז זה היה שונה. אם היינו זוכים באליפות אז, זה היה הישג גדול יותר ממה שיכול לקרות השנה״.

״השלישיה שלהם מקדימה מאוד מהירה, יש להם טכניקה יוצאת דופן, הם עושים את ההבדל. הם גם יודעים איך לגשת למשחקים, זה מה שלא היה לקבוצה שלנו. כמו נגד פאלאס שרצינו לכבוש עוד שערים אחרי ה 0-3 ובסוף סיימנו בתיקו ״.

״רק מסי כבש יותר שערי ליגה ממני ב-4 השנים האחרונות? אולי יש שחקנים טובים יותר בשיווק״.

״ כשאני משחק עם מסי, אני מוריד את הראש ומתחיל לרוץ ואז הכדור מופיע לפני הרגליים שלי ואתה לא מאמין, איך הוא שם את הכדור שם?״.

״לפעמים יש 3 שחקנים בינינו ואני אומר אין מצב שאני אעשה תנועה לשם, זה כדור אבוד ואז הוא כן משחיל ביניהם! הטעות שלי שלפעמים אני מפקפק ״.

״זה יהיה קשה כשהוא יפרוש, בגלל שהוא מעניק שמחה לכל כך הרבה אנשי. המזל שלנו שחווינו הרבה ויש לנו עוד כמה שנים ״.

״שחקני ברצלונה מקבלים ביקורת כל הזמן. אתה צריך לפתח שיריון מנטלי נגד זה כדי לעבור רגעים קשים. זה מכוון גם לקוטיניו, מה שחשוב זה שיש לו את התמיכה של החברים פה ושל המאמן ״.

״השחקנים חשופים. כל דבר שהם עושים (כמו הסתימת אוזניים של קוטיניו), מקבל כותרות. אם אתם רוצים ששחקן יצליח, תתמכו בו תמיד . שחקן שמקבל בוז במגרש הוא לא טיפש, הוא מקשיב לזה, ופוחד. מה יקרה אם אני אאבד עוד כדור? הקהל חייב לתמוך בשחקנים״.

״הכדורגל האנגלי שונה במובן הזה, שם תומכים במגרש כל הזמן. זאת תרבות כדורגל אחרת, צריך ללמוד לחיות עם זה ״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו