סופר קופה 2016: לקראת סביליה בפיחואן

היא השאירה אותי גלמוד, בודד לתקופה, אף אחת לא תוכל להתחרות איתה שהיא נמצאת ואף אחת לא תוכל לגרום לי להתגעגע יותר שהיא עוזבת.
אני אבטל בשבילה יום עבודה/לימודים/צבא/בית ספר, אבריז בשבילה מחברים ואירועים, הכל כדי להיות רק איתה.
אין אחת לא תכאיב לי כמו שהיא מכאיבה, תעשה את זה קשה שלא קל לה, אבל גם אף אחת לא תעשה אותי יותר שמח ממנה, יותר מאושר, כל כך מאושר שהלב מאיים להתפוצץ ולפרוץ החוצה מהגוף.
היא כל כך סקסית ויפה, כל כך מפתה לעומת כל האחרות שמסתובבות שם בחוץ, הן יכולות להיות יותר עשירות ועם בגדים נוצצים, עם חברים שכותבים עליהם בעיתונים אבל אף אף אחד לא תעשה לי את זה כמוה, אף אחת לא תיתן לי את התשוקה שהיא נותנת.
אני לא אבגוד בה בחיים, לחשוב על אחרות עושה לי רע, זה התמכרות, זה אהבה ראשונה, זה לא שכל היתר רעות פשוט היא, היא משהו מיוחד.

יש לי אהבה אחת, בזכותה למדתי מזה בכי ואכזבה אבל בזכותה למדתי גם מזה לאהוב מכל הלב.

בארסה שלי חזרה, התגעגעתי אליך.

85 ימים עברו מאז המשחק הרשמי האחרון של ברצלונה, 85 ימים מאז גמר גביע המלך הדרמטי שהביא לנו דאבל שסגר לנו עונה גדולה נגד סביליה, והנה שוב כמעט חודשיים וחצי אחרי אנחנו ניצבים שוב מול אותה סביליה, הפעם כדי לפתוח עונה עם תואר ולזכות בסופר קופה הספרדי.

הקיץ של ברצלונה היה די מעניין יש לומר, בזירת הרכש התחדשנו ב-4 שחקנים חדשים, סמואל “שמוליק” אומטיטי, לוקה דין, דניס סוארס ואנדראו גומש שהגיעו לחזק את הסגל הרחב, כולם צעירים בני 22 כולם בגיל שעוד אפשר לעצב לדמותך וכולם עם מחשבה על העתיד שלנו.
בנוסף גם סרג’י סאמפר הועלה לקבוצה הבוגרת ונמנה כרגע (לפחות עד שיבוצע אחרת והוא יושאל) על סגל הקבוצה.
בנוסף על הכוונת להביא עוד חלוץ שיוכל לתת לפיסטולרו שלנו מעט חופש מנוחה, אז בגדול סה”כ אפשר להגדיר את גזרת הרכישות שלנו כטובה.

בגזרת העוזבים שלנו פינו את מקומם בסגל אדריאנו ודני אלבס שעזבו (ביי ביי לכל הברזילאים ) מרטין מונטויה שהלך לולנסיה ותומאס ורמאלן שהושאל לרומא, שגם מצבו של כריסטיאן טייו לא ברור.

באשר למשחקי ההכנה שלנו הפעם בארסה חסכה לשחקנים שלה נסיעות ארוכות אחרי היורו בצרפת והקופה אמריקה בארה”ב והתמקמה לה באי הבריטי.

הקבוצה השתתפה במסגרת טורניר International champions cup 2016 בגזרה האירופאית/אמריקאית שלו ופגשה את סלטיק הסקוטית, לסטר אלופת אנגליה וליברפול האנגלית שהיא משיגה 2 ניצחונות של 1-3 על סלטיק ו-2-4 על לסטר לפני שחטפה סטירה מליברפול בדמות הפסד לא נעים של 4-0 וסיימה את הטורניר במקום הרביעי מתוך 10 משתתפות שהיו בחלק שלה.

במשחק ההכנה האחרון שלה שהתקיים ביום רביעי שיחקה הקבוצה בגביע גאמפר המסורתי שלנו מול הקהל הביתי ועשתה את העבודה ההתקפית עם שלושה שערים יפייפיים של הדיוס והפיסטולרו ועדיין פחות את ההגנתית שספגה פעמיים וניצחה 2-3.

אבל עכשיו הקיץ נגמר ומשחקי ההכנה מאחורינו, אז cut the bullshit בואו נתחיל לשחק, יש לנו פיחואן על הראש.

ברצלונה מגיעה למשחק הזה כדאבליסטית הגאה ותאלץ להסתדר עם מספר חיסורים בסגל. מארק טר שטגן שהיה צפוי לפתוח בשער ונפצע בברך שמאל, מה שיאלץ אותו להעדר כ-3 שבועות וכמובן ניימאר וראפיניה שעדיין לא נמצאים עם הקבוצה ומשחקים עם נבחרתם הברזילאית ברבע גמר האולימפיאדה. גם ג’ורדי אלבה שחזר אומנם לאימוני הקבוצה השבוע נשאר בחוץ. מסצ’ראנו, שספג כרטיס אדום בגביע המלך, מושעה מהמשחק הראשון בגביע – הוא זמין למשחק הלילה.

הסגל המלא:

מה שלומך סביליה?

מנגד מגיעה לה סביליה המתחדשת של חורחה סמפאולי הארגנטינאי, תתרגלו לזה כי אחרי 4 עונות לסביליה יש מאמן חדש שהחליף את אונאי אמארי שעבר לפאריס סן ז’רמן.

סמפאולי בונה בסביליה פרוייקט חדש ומעניין בסגנון הדרום האמריקאי ואף סירב להצעה לאמן את הנבחרת הארגנטינאית בטענה שהיא יהיה חוסר כבוד כלפיי סביליה לעזוב אותה עכשיו אחרי שהוא הבטיח למועדון את שירותיו.

סביליה שיחקה בקיץ כ-5 משחקי הכנה,חלקם בארה”ב וחלקם בגרמניה עם ריבר פלייט הארגנטינאית, אינדפנדיינטה סנטה פה הקולומביאנית, פרנקפורט, מיינץ וסט פאול הגרמניות וניצחה בכולם.

את המשחק הרשמי הראשון שלה העונה היא ערכה ביום שלישי האחרון ששיחקה מול ריאל מדריד בסופר קאפ האירופי, היא הייתה שוות כוחות ברוב שלבי המשחק מול המדרידאים ואף הובילה 1-2 ממש בדקות הסיום אבל נפלה לצערה ולצער כולנו ממש בדקה ה-93 עם שער שיוויון של סרחיו ראמוס ובדקה ה-119 של הארכה עם שער ניצחון של דני קרבאחל שהותיר אותה ואותנו בפנים חמוצות מעט.

למשחק הביתי בראמון סאנצ’ס פיחואן סביליה מגיעה ללא מעט מחוסרים ונעדרים שדניאל קאריסו וטימותי קולודז’דז’אק המושעים מקרב האדום בגמר הגביע מולנו.
בגזרת הפצועים ניקולא פארחה חש אי נוחות ברגל ומחוץ לסגל, גם השוער דויד סוריה שנפצע בכתפו ל-6 שבועות יעדר מהמשחק, כמו גם בנואה טרמולינאס ומיכאל קרון-דהאלי שמחליפים מפציעותיהם מהעונה שעברה.
מי שגם נמצא בספק הוא ויסנטה איבורה שנפגע בשריר הירך במשחק מול ריאל בסופר קאפ וכשירותו תיקבע בסמוך למועד המשחק.

ההרכב שפתח נגד ריאל:
ריקו.
פארחה, קאריסו, קולו.
מריאנו, אנזונזי, איבורה, קיוטאקה.
ואסקס, וייטו, ויטולו.

מפגשי עבר

זהו הסופר קופה הספרדי ה-21 שברצלונה משתתפת בו, כאשר היא מלכת הזכיות עם 11 תארים. הזכייה האחרונה הייתה לפני שלוש שנים בעונת 2013 עם ניצחון על אתלטיקו מדריד בשערי חוץ.

מול סביליה נפגשנו פעם אחת, ב-2010 כמעט כמו עכשיו, אנחנו מהצד האלוף והם מהצד של הגביע. זה החל עם ניצחון של הסביליאנים 3-1 בראמון סאנצ’ס פיחואן אבל בגומלין קאמבק אדיר שלנו עם שלושער של הדיוס הביא לניצחון 0-4 ולחגיגת התואר.

אז זהו חזרנו, מתחילים!

 

אהוד קצף

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו