סיקור הצגת הממצאים הפליליים נגד ההנהלה של ברתומאו

במשך שעתיים היום, הנשיא לאפורטה, סגן הנשיא אדוארד רומאו והמומחה המשפטי חאיימה קמפאנר, הסבירו בהרחבה על מעללי ההנהלה הקודמת בראשות ברתומואו והלקיחה של כל הממצאים לבית המשפט בשביל לסתנז אותו במישור הפלילי.

אמ;לק הסיכוי שבארסה תראה החזר של מאות מיליונים שהלכו לפח בגלל ההתנהלות הפושעת פשוט לא קיים. בהנהלה של לאפורטה מכוונים בעיקר למישור המשפטי נגד ההנהלה של ברתומאו, ואולי קנס על המעשים הפליליים. מאסר? אנשים עשירים בספרד בדרך כלל לא נכנסים לכלא.

זכרו גם: כל ההנהלה של ברתומאו הם מולטי מיליונרים שאין להם בעיה לגרור את כל הסיפור הכלכלי לסחבת משפטית.

יש מלא מלא דברים מעניינים ממה שהם אמרו, שווה קריאה 👇🏻

סגן הנשיא הכלכלי אדוארד רומאו: ״כשהגענו היו 2 שטיחים בוערים. אחד החוב לטווח קצר, השני היה מחסור בכסף נזיל. זה היה מצב מורכב״.

״160 מיליון יורו בהפסדים הגיעו מהפרזה במחירי השוק. 390 מיליון יורו הלכו לתשלום עבור שחקנים. 80 מיליון יורו לפתירת סכסוכים משפטיים, 79 מיליון בגלל שהם הקדימו את תשלום זכויות השידור. 56 מיליון על תשלום מוקדם לפרויקט השיפוץ, 40 מיליון ממנויים, אלה נתונים משוגעים״.

״בשנתיים בארסה הפסידה 600 מיליון יורו, רק 135 מיליון יורו משויכים לקורונה״.

״יש עוד 400 מיליון יורו פוטנציאלים בסכסוכים משפטיים. אנחנו מתכוונים לפתור אותם כמה שיותר מהר״.

״תקרת השכר היא דבר קריטי. שילמנו 40% יותר בהשוואה למועדונים ברמה שלנו. זה מצב לא אפשרי״.

״ב-10 חודשים הצלחנו להוריד 159 מיליון יורו מתקציב השכר. אנחנו צריכים להמשיך לקצץ בשביל להגיע ליעד של 65% מקסימום מסך תקציב המועדון״

״אנחנו מחפשים את הקונה הטוב ביותר עבור בארסה סטודיוס. הדבר החשוב ביותר הוא לשקם את ההכנסות. אנחנו לא חווים את הרגעים הכי טובים שלנו כמועדון, אבל התדמית שלנו חזקה, ורואים את זה״.

״המטרה המוצהרת היא להעמיד את המועדון על הרגליים תוך שנתיים, ואנחנו בטוחים שנצליח במשימה״.

״ההנהלה הקודמת הזניחה את האיצטדיון 7 שנים, ולא טרחה לתחזק אותו״.

המומחה המשפטי חאיימה קמפאנר: ״אין ספק שלאור הראיות, צריך ללכת לבית משפט״.

״יש חברה שהוקמה רק בשביל לגזור עמלות מברצלונה״

״אנחנו מדברים על מספרים במיליונים. תשלומים למתווכים ללא הצדקה. ראינו עמלות של 33% כשהנורמה היא גג 5%״.

״ראינו עמלה של 1.7 מיליון יורו לעורך דין על הסכם מקדים עם שחקן. ראינו גם חשבוניות כאלה שהגיעו ל-7 מיליון יורו. היה תשלום של 1.7 מיליון יורו בשביל להשתיק אנשים״.

לאפורטה: ״הגשנו את העובדות לבית המשפט, יש שם דברים שאי אפשר לערער עליהם, זאת הזכות של הסוסיוס לדעת מה קרה כאן כשהם ניהלו את המועדון״.

״חשבנו שנהיה במצב כלכלי רע, אבל המציאות הייתה מעבר לכל דימיון. ראינו רק הרס עם עובדות בשטח וכעת אנחנו מותירים לבית המשפט לחקור עד השורש את המישור הפלילי״.

לאפורטה: ״הם הסתירו תשלומים ודוחו״ת כספיים מאמצעי הבקרה הפנימיים של המועדון. זה דבר שנוגד את החוקה של המועדון (עילה לפסילה של החברות)״

״בארסה שילמה 15 מיליון יורו עבור זכויות ראשונים על שחקנים צעירים שלא מומשו״ (מדברים פה כמעט בוודאות על 15 מיליון דמי שתיקה לאתלטיקו על גריזמן).

״יש עמלה לעורך דין, סכום אסטרונומי, שעברה דרך השחקן, אבל שולמה לו על ידי המועדון״ (כנראה העמלה של גריזמן לרופא שיניים / מתווך / ספר / גנן)

״יש לי רק שבחים לחברי ההנהלה שפעלו להוריד את תקציב השכר ב 159 מיליון יורו. היו מועדונים שהתעניינו בשחקנים שלנו, ראו את השכר שלהם, וירדו מהר מהרעיון, בגלל זה, זה קריטי״.

״אם הכל ילך כשורה עם אובמיאנג, ציג אותו בהמשך השבוע. המאמץ להביא אותו ואת אדאמה היה מאמץ טיטאני בדקה ה-90״.

לאפורטה כרגע לא בעד הפעלת סעיף ׳לקיחת האחריות׳ ורדיפה אזרחית של המועדון אחרי ברתומאו. ״ההנהלה שלי עברה את זה ובוזבזו הרבה כספי מועדון. אנחנו פעלנו במצב הטוב ביותר״ (הפננו את הכל למישור הפלילי).

(ב 2010 ההנהלה של סנדרו רוסיי הכניסה לחוקה סעיף לקיחת אחריות שאיפשר לה לתבוע את ההנהלה של לאפורטה על הפסדים. התהליך המשפטי לקח 7 שנים ו-2 ערעורים ובסופם ההנהלה של ברתומאו הפסידה אחרי ששילמה גם מיליונים בהוצאות משפט)

לאפורטה: ״כן, היו תשלומים לעיתונאים ללא הצדקה אמיתית. היו עיתונאים שקיבלו כסף בשביל לשמור על שקט״.

״בהתחלה דמבלה אמר לנו שההצעה להארכת החוזה הייתה טובה מאוד. אחרי זה התחיל לבקש יותר כסף, כשאמרנו לו שההצעה מספיק טובה, הסוכן סיסוקו לקח בעלות בזה שהוא פשוט שתק. לדעתי יש לו הסכם כבר עם מועדון אחר״.

״צ׳אבי עובד על ההווה אבל גם עם העתיד, ואם השחקן לא יהיה בעונה הבאה… אנחנו עובדים לפי האינטרסים של המועדון״.

״הופתענו שהוא לא קיבל את ההצעה מאנגליה, הסירוב הוא לא הגיוני, בלתי נתפס. אם הוא רוצה להשאר כאן, זה לא טוב בשבילו ולא טוב למועדון. חשבנו שהיה לנו הסכם סגור״.

רש״י – אור ירוק להמשיך לספסל את דמבלה, אבל ההחלטה של צ׳אבי.

לאפורטה: ״אני לא רוצה לראות את חברי ההנהלה הקודמת בכלא. אין לי אינטרסים אישיים. לקחנו אחריות עבור הסוסיוס ואחריות בשבילנו. אנחנו לא רוצים שמישהו יסבול, אבל יש דברים שצריכים לענות עליהם״.

במישור המשפטי והתביעה של בארסה, מדברים על נזקים ישירים של 30 מיליון יורו, בעקבות ההתנהלות המושחתת של הנהלת ברתומאו.

לאפורטה: ״לא דיברתי עם ברתומאו, אבל אני פתוח לדיאלוג אם ירצה. עשינו את כל הביקורת הפנימית עבור הסוסיוס״.

לאפורטה נשאל אם הוא ישלם עמלה גבוהה יותר מ-5% (כמו במקרה פוטנציאלי עם הלאנד וראיולה): ״מה שבטוח הוא שאנחנו לא נחביא את זה. אם נעשה את זה, נסביר את זה. מקסימום שקיפות. מה שלא יקרה הוא להגיד ששחקן עלה 17 מיליון ו-40 מיליון הלכו לאבא שלו״. אהממ, ניימאר.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו