סכומי הכסף בעסקת מסי לפאריס לפי האת׳לטיק

דברים מעניינים מאוד בעסקת מסי שעולים מתחקיר של אדם קרפטון במגזין האיכותי את׳לטיק ו Q&A שהוא עשה אחריו:

⬅️ ברצלונה תסיים את העונה עם 487 מיליון יורו בהפסדים וגם אחרי השחרור של מסי, על כל 100 מיליון יורו שהיא מרוויחה, עדיין 95 מיליון יורו הולכים לשכר של שחקנים.

⬅️ לפי תקנות הפייר פליי של הלה ליגה בארסה צריכה להוריד את הרף ל-73%. בשיחה עם אחד הסוכנים שמייצג כמה שחקנים בברצלונה, נאמר שהשחקנים כבר הסכימו לדחיית שכר פעמיים: פעם אחת עם ברתומאו בתחילת הקורונה ופעם נוספת תחת הנשיא הזמני טוסקטס, בגלל שלא הצליחו לשלם את המשכורות של ינואר. פתיחת החוזה בפעם השלישית נחשבה למוגזמת אצל הסוכנים והשחקנים, במיוחד אם מדובר בקיצוץ ללא דחיית תשלום. אותו סוכן צוטט שהאינטרס שלו הוא לדאוג לשחקנים שלו ולא לליאו מסי או לנשיא ז׳ואן לאפורטה.

⬅️ השכר בסיס של מסי בפאריס הוא 50 מיליון יורו ברוטו + בונוסים קלילים (20 מיליון) + בונוס *משוער* של 20 מיליון יורו על זכייה בליגת האלופות + מענק חתימה של 25 מיליון יורו לשחקן ו-13 מיליון לאבא חורחה.

⬅️ החוזה של מסי הוא לשנתיים + אופציה לשלישית שמותנת בהסכמה של השחקן (אין דיבור בכתבה על סעיף יציאה בתום השנה). הוא כן גיבה את הדיווח בל׳אקיפ שהשייחים רצו חוזה יותר ארוך אבל מסי הסכים רק לשנתיים.

⬅️ מי שניצח על הכל הוא מארק אמסטרונג, סגן נשיא לשעבר ב NBA שביצע את כל החישובים ואמר שמסי יחזיר פי כמה וכמה על ההשקעה הגדולה הזאת.

⬅️ ארמסטרונג עצמו ונאסר חאליפי לא ציפו שמסי יהיה אפשרי בכלל הקיץ. לפי התחקיר השיחה האחרונה עם חורחה מסי הייתה בינואר לפני הבחירות בברצלונה ואחרי שלאפורטה זכה, מסי עצמו מסר לאבא לנתק כל מגע עם מחזרות בגלל שהוא ראה את עצמו ממשיך רק בברצלונה.

⬅️ שיחת טלפון בין פוצ׳טינו למסי בחמישי בלילה שינתה הכל.

⬅️ על הנייר פאריס צריכה למכור שחקנים כדי לעמוד בתנאי הפייר פליי, לפחות 10, אבל במועדון טוענים אוף דה רקורד שיש להם הסכם ג׳נטלמני עם אוופ״א ופיפ״א ועבור ההתנגדות המשותפת שלהם מול הסופרליג, הם ישארו ללא פגע.

⬅️ אדם קרפטון מאמין שההודעה הרשמית של בארסה כן נועדה להפעיל לחץ על חאבייר טבאס והלה ליגה בניסיון אחרון לגרום לה להסכים להעביר את החוזה, אבל זה לא הזיז לנשיא הלה ליגה.

⬅️ הקטארים רוצים מאוד להשתמש בתדמית של מסי לקידום המונדיאל שם בחורף 22, אבל השחקן שומר על 100% מזכויות התדמית שלו ואף התנה בחוזה עדיפות לנבחרת ארגנטינה על פני כל משחק לא רשמי של פ.ס.ז׳.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו